Avatar billede noja Nybegynder
03. juli 2002 - 15:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan man brænde sit grafikkort af ved hjælp af TvTool???

GeForce 2 MX virker besynderligt nok ikke efter at billede er forsøgt overført til tv vha. TvTool 6.5. Kan nogen hjælpe? Ingen billede ved opstart og en masse bip-lyde!

Kan man brænde sit grafikkort af ved hjælp af TvTool???

Avatar billede miljoeken Nybegynder
03. juli 2002 - 17:28 #1
lytter med
lyder underligt...
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
03. juli 2002 - 18:26 #2
kan du starte i fejlsikret tilstand?
Avatar billede Noone Nybegynder
03. juli 2002 - 19:17 #3
"Ingen billede ved opstart og en masse bip-lyde!"

Så næ.. Den kan sikkert ikke starte i failsafe mode.

Jeg tvivler på at man kan ødelægge kortet ved brug at TVTool, men det kan ikke udelukkes.
Avatar billede hub Nybegynder
03. juli 2002 - 21:27 #4
Når du har tilsluttet et TV, har du vel også sluttet et eller andet kabel fysisk til grafikkortet?
Muligvis har du fået rykket til kortet i soklen. Prøv at tage kortet op af soklen og sæt det tilbage med et "bestemt" pres. AGP-kort har det med let at sidde skævt i soklen
Avatar billede xsorian Nybegynder
03. juli 2002 - 21:31 #5
hvad er det for nogle BIIP-lyde 3 hurtige eller hvordan lyder de sådan ca...
Avatar billede imperialcardinal Nybegynder
03. juli 2002 - 21:32 #6
hvis du har rykket i kortet mens din pc kørte så JA,
jeg har, brændt mit kort af ved det. Jeg skulle lige sætte mit kabel til
fra mit tv og piiifft No More GeForce jeg kunne ikke se kortet var blevet rykket ud men....Det var nok....
At software skulle kunne brænde dit kort af Jo hvis det f.eks overclocker dit kort for voldsomt men ellers...?