Avatar billede noja Nybegynder
03. juli 2002 - 15:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

tvtool / Aopen GeForce 2 MX virker ikke

Efter at have villet overføre billede fra computer til tv vha. programmer "TvTool 6.5" virker mit Aopen GeForce 2 MX nu pludselig ikke. Computeren bipper talrige gange ved opstart, og skærmen er sort - der overføres ikke information til skærmen, den står ganske simpelt standby.
Min computer er så at sige ubrugelig i denne tilstand.

p.s. Har et standard S3 Virge-kort, der virker fint nok i denne computer.

Haster en smule........

Med venlig Hilsen
Kasper
Avatar billede thesqunk Nybegynder
03. juli 2002 - 16:36 #1
Prøv at tage stikket som går fra skærmen til computeren ud, og kig ind i ledningen hvis et af benene er knækket har du løsningen. eller også sidder grafikkortet løst. åbn dit kabinet og pres grafikkortet på plads. en af disse burde virke. hvis et af benene i skærmstikket er brækket bliver du nødt til at kontakte forhandler / en anden pc forretning (Ikke fona / bilka / ekspert / fredgaard / megafona) men en ordentlig pc-forretning. og hør hvad de kan gøre. hvis en eller flere af stængerne er bøjet skal du fatte et pincet og rette dem op igen men PAS PÅ de knækker meget meget meget nemt. Håber i det mindste noget af de hjælper :P surt surt surt

/squnk
Avatar billede thesqunk Nybegynder
03. juli 2002 - 16:37 #2
Ups.. mente sevfølgelig ikke at du skulle kigge ind i ledningen men ind i åbningen af stikket ;P fins

/squnk
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
04. juli 2002 - 05:21 #3
start i fejlsikret, hvis du kan. Og fjern så TV-Tool , og genstart. så skulle problemet være løst.