Avatar billede mc_carlsberg Nybegynder
03. juli 2002 - 15:29 Der er 12 kommentarer

MAC adr. banner

Heyza

Er her en der kender et program til at banne MAC adr., til brug på CS server...?
Avatar billede bundgaard Nybegynder
03. juli 2002 - 16:00 #1
ville det ikke være nemmere at banne WON id ?
Avatar billede mc_carlsberg Nybegynder
03. juli 2002 - 16:04 #2
Problemet er at 'spaden' har en key-generator...

Han er blevet banned med 5-6 WonID's
Avatar billede bundgaard Nybegynder
03. juli 2002 - 16:07 #3
er det på LAN eller WAN?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
03. juli 2002 - 16:08 #4
Kan du ikke afvise hans IP adresse via din Firewall?

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
03. juli 2002 - 16:12 #5
Avatar billede mc_carlsberg Nybegynder
03. juli 2002 - 16:48 #6
Der er ingen af de der programmer jeg kan bruge...

Jeg kan ikke banne hans IP, da jeg så måske banner et helt netværk...
Avatar billede xsorian Nybegynder
03. juli 2002 - 21:17 #7
Så Må netwærket brokke sig og derefter kan de tage sig af synderen det er nok det der er mest virkene
Avatar billede hoejrup Nybegynder
03. juli 2002 - 21:21 #8
Du kan banne hans IP, og så vil netværket helt sikkert fjerne hans tilladelse til at bruge deres netværk.
Der er nemlig meget strenge regler i mit eget netværk, hvor det vil være ensbetydende med udelukkelse!

/per
Avatar billede mc_carlsberg Nybegynder
03. juli 2002 - 22:44 #9
Det er bare irrenterende at man skal gøre så meget ud af det, og ødelægge det for andre...

Det ville være lettest at banne det netkort han har....

Men tak for jeres hjælp
Avatar billede xsorian Nybegynder
03. juli 2002 - 22:48 #10
SURT hvis der sidder andre bag det IP men det er toft

MVH XsoRian
Avatar billede Slettet bruger
03. juli 2002 - 22:50 #11
Du kan ikke fange MAC adressen, og dermed heller ikke finde ud af hvem der skal bannes.

Det er muligt at du kan få fat i _en_ MAC adresse, men det er bare en router eller switch et sted på turen du har fået den af.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
03. juli 2002 - 23:34 #12
Du kan også henvende dig til netværket, så vil de spore hans interne IP. Og så vil han helt sikkert blive miste sin adgang til internettet.

/per