Avatar billede husmark Nybegynder
16. august 2000 - 12:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

lydkortdriver findes ikke

Når jeg bl.a. vil afspille wave-format får jeg fejlmedelelse MMSYSTEM003 findes ikke.
Er det en driver til mit Yamaha-lydkort eller hvad? Hvor finder jeg den?
Avatar billede jay Nybegynder
16. august 2000 - 12:14 #1
Prøv eventuelt at geninstallerer din soundblaster-driver. Altså uden at slette noget mener jeg.
Avatar billede mikbent Nybegynder
16. august 2000 - 12:47 #2
MMSYSTEM003 er en windows-dll. Den hedder i virkeligheden MMSYSTEM.DLL, men da maskinen ikke kan finde denne under opstart, forsøger den at lede efter 001, 002 versioner osv. Har du win 98, så gendan filen via \"Kontrolprogram til systemfiler\" i programmet \"Systemoplysninger\" - ellers hent den på CDen.
Avatar billede manon Nybegynder
16. august 2000 - 14:57 #3