Avatar billede narkona Praktikant
03. juli 2002 - 12:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Installation af keyboard på en toshiba bærbar

jeg skal skifte keyboardet på min toshiba bærbare pc, MEN hvorledes sker dette. skal jeg tage "skallen" helt af, eller skal jeg kunne tage keyboardet ud uden problemer!?!?!?!

Sidder det hæftet med skruer, eller hvorledes er det med det???

PLEASE HELP
Avatar billede imjustme Nybegynder
03. juli 2002 - 12:39 #1
Det skal du nok få en authoriseret EDB Tekniker til at gøre... bare et GODT råd..
Avatar billede kap74 Nybegynder
06. juli 2002 - 14:20 #2
Dette er en lidt svær ting at gøre især hvis du ikke har noget erfaring med laptop's, men du skal ikke have hele skalen af, kig oppe ved toppen af KB der skulle gerne være en tynd plastik kant som du kan tag af, den kan godt være lidt svære at få af, så hver forsigtig, når du har fået den af skulle KB være til at tag op, og under det sider der et fladkabel som går ned i MB og det skulle være lige til at tag op