Avatar billede pilletrilleren Nybegynder
03. juli 2002 - 10:18 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Blæseren på mit GForce2 er begyndt at larme!

Er der nogle som har været ude for samme problem?
Den har kørt fint (lydløst) i 4 mdr.
Avatar billede dmdisco Nybegynder
03. juli 2002 - 10:27 #1
ja det har jeg
men du kan godt udskifte den, tag kortet med ned i en edb butik og spørg om de har en køler til dit kort, jeg mener jeg gav 150,- for en meget lydløs køler
Avatar billede dmdisco Nybegynder
03. juli 2002 - 10:27 #2
mit kort var et palit microsystem daytona geforce 2 pro kort
Avatar billede pilletrilleren Nybegynder
03. juli 2002 - 10:32 #3
Tak for det du.
Avatar billede hundevennen Nybegynder
03. juli 2002 - 11:23 #4
jeg har pillet min blæser helt af - den behøves ikke - eller køb en zalman passiv blæser hos www.studiedata.dk
Avatar billede francke Nybegynder
03. juli 2002 - 15:14 #5
Var ude for det samme!! Rensede de bare!! Kører fint igen!!
Avatar billede illisher Praktikant
03. juli 2002 - 15:17 #6
det kan også være blæseren et gået i stykker, det gjorde den på mit g2 mx400. den larmede også mega meget.
Avatar billede hundevennen Nybegynder
03. juli 2002 - 17:48 #7
det er fiber leje der sidder i og de bliver hurtigt slidt og der kommer slør i - derfor larmer de efter allerede 3 - 4 måneder