Avatar billede aid Nybegynder
16. august 2000 - 09:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

dial back

jeg skal have sat en dial back funktion op på min mac men jeg synes ikke rigtigt at jeg kan finde stedet for man gør dette, er det fordi at der ikke er den funktion i mac os??? skal jeg have et specielt program til at gøre dette i så fald hvilket????
Avatar billede mark.b Nybegynder
17. august 2000 - 12:16 #1
Hvis du har Mac OS 9, så er der i kontrolpanelet Remote Access i menuen \"Remote Access\" et punkt der hedder \"Svarer\" (i den danske udgave!)
Hvis du har pre Mac OS 9, så skal du faktisk ud og købe en fuld udgave af Remote Access Server 3.0. Held og lykke med det.
Avatar billede kpgcsdk Nybegynder
10. november 2000 - 23:51 #2
Hvis du har en AppleShare Server IP 6.x.x er Remote Access Server et fuld integreret produkt i pakken og den vil kunne lave dial back uden problemer, er det din egen Macintosh der skal lave dial back eller skal du kunne modtage dial back fra f.eks. dit arbejde så skal man have information omkring hvilken server du skal kommunikere med. JPY laver et unikt produkt til denne slags ting for Mac bruger - www.jpy.com.
Avatar billede tylkum Nybegynder
22. december 2000 - 11:52 #3
Har du kigget på Timbukto?
Det kan lave dial back både til og fra både Mac og PC. Det virker! Bruger det selv på begge platforme.