Avatar billede hunden Nybegynder
16. august 2000 - 00:15 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til en tæller

Jeg er igang med at lave en tids tæller til et menusystem, her skal det være sådan at når man starte menuen viser den at man har være aktiv i antal dage : 00 Tid : 00:00
men jeg kan ikke få det skit til at virke den skal være der heletiden men..

Jeg giver kun point til en person der gider at lave den i fuld version som jeg kan få og finde min fejl.. min email er vbclub@forum.dk
Avatar billede driis Nybegynder
16. august 2000 - 16:31 #1
Har jeg forstået det ret, at du skal bruge en tæller, der kører hele tiden, mens dit program er åbent; og at den skal fortsætte, hvor den slap, når programmet åbnes?

Hvis sikkerheden er ligegyldig, kan jeg hurtigt indbygge den funktion. Bare send mig dit projekt:
driis@mobilixnet.dk
Avatar billede xafion Nybegynder
17. august 2000 - 06:42 #2
Hejsa..
Jeg er VB programmør...har programmeret VB i over et halvt år..
anyways..
jeg arbejder også på et menu system, dog til computer caféer..

Hvis jeg forstår dig ret, så skal du have målt hvor meget tid menuen har kørt?
det tror jeg godt jeg kan hjælpe dig med.. hvis du speciferer dig mere præcist...
Avatar billede hunden Nybegynder
18. august 2000 - 14:31 #3
hej xafion

Jeg har udviklet et menu system til en cafe.
Så hvis du mangler hjælp til det kan du jo bare sige til..

Hilsen
Kim
Avatar billede hunden Nybegynder
18. august 2000 - 14:31 #4
Ja jeg skal bruge den til at folk kan se hvor lang tid de har være på..
Avatar billede hunden Nybegynder
18. august 2000 - 14:32 #5
min system heder robermenu og virker på cafen netplace i brønshøj.
Avatar billede hunden Nybegynder
07. september 2000 - 16:29 #6
Hallo er der ikke en der kan hjælpe mig. jeg har prøve at arbejder med Datediff.
Avatar billede xafion Nybegynder
07. september 2000 - 20:00 #7

SHIT
jeg kender skuda en derfra..

Sysadmin/Funi.Dk/Per

:)

DateDiff er meget nem at bruge, og passer fint.
Det er ihvertfald den jeg bruger..
Men kan jeg ikke få din sourcecode så jeg kan se hvordan du har lavet det? - du kan også få min.. men jeg er gået lidt istå + at jeg har haft et problem med at forbinde ..den fuckede up med \"Error, wrong state\" eller eteller andet...

contact mig på icq: 83 29 77 96
Avatar billede hunden Nybegynder
15. januar 2001 - 17:03 #8
Lukket.
Avatar billede xafion Nybegynder
15. januar 2001 - 17:21 #9
Kim din pølse..