Avatar billede glenndc Nybegynder
02. juli 2002 - 21:54 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Clonecd 4

Jeg vil lave en sikkerheds cd kopi af den nye Celine Dion CD: A new day has come. Som desvære er beskyttet af Sonys nyeste kopi beskyttelse program ! " Will not play on PC/mac" og jeg allerede lavet mange coaster!
Er der en venlig sjæl som kan hjælpe mig ?
mvh
Glenn
Avatar billede resten Nybegynder
02. juli 2002 - 21:55 #1
Du kan ikke få hjælp til det da det strider mod reglerne.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
02. juli 2002 - 21:57 #2
returner lortet! Det har intet med en CD at gøre!
Avatar billede wanix Praktikant
02. juli 2002 - 21:57 #3
Det er da lovligt nok, at tage en sikkerheds kopi. Eller er det noget andet, når der er lagt en ekstra sikring på?
Avatar billede resten Nybegynder
02. juli 2002 - 21:58 #4
Til dette må du kun modtage hjælp af en fra samme hustand dvs du må ikke modtage hjælp af os.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
02. juli 2002 - 21:58 #5
det er lovligt, ja - men det er ikke lovligt at få hjælp til det uden for husstanden :(
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
02. juli 2002 - 21:58 #6
resten > *lol* samtidigt!!
Avatar billede resten Nybegynder
02. juli 2002 - 22:00 #7
Ja det er det sku da også *GG*
Avatar billede resten Nybegynder
02. juli 2002 - 22:01 #8
Så læg et svar og nap dine point igen :-)
Avatar billede glenndc Nybegynder
02. juli 2002 - 22:03 #9
ok takker
Avatar billede imperialcardinal Nybegynder
02. juli 2002 - 22:03 #10
inderste del af cd´en indeholder et data spor
en almindelig cdbrænder til stereo anlæg læser ikke disse spor skaf dig sådan en, jeg købte en philips for 1800,-
eller også experimenter med at dække sporet med tape, så din brænder springer over dette spor der er som regel et tomt spor imellem
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juli 2002 - 22:05 #11
imperialcardinal> kan du ikke læse??? "02/07-2002 21:58:26    Til dette må du kun modtage hjælp af en fra samme hustand dvs du må ikke modtage hjælp af os." Du hjælper nu - tsk tsk...
Avatar billede resten Nybegynder
02. juli 2002 - 22:07 #12
Ja du er sku ikke for smart imperialcardinal.