Avatar billede deef Nybegynder
02. juli 2002 - 18:08 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Delta Force Danmark

http://www.cans.dk/dfd

Hvad synes i ?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
02. juli 2002 - 18:12 #1
chattens vindue hedder "untitled dukument"! det skal lige rettes, går jeg ud fra.
Ellers har jeg kun positive ord! Passende farver, selvom de måske er lidt mørke.
Go opstilling af menuer. Man får nemt overblik over siden, selvom man ikke har været inde på den før.
Og se synes jeg http://www.cans.dk/dfd/snitz/icon_smile_ak47.gif er kanonfed ;)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
02. juli 2002 - 18:14 #2
fik du forresten styr på dine .chk-mapper?
Avatar billede deef Nybegynder
02. juli 2002 - 18:15 #3
Vil lige se på den titel.. :)

Nope, jeg har simpelthen ikke nogen ideer.. :-/
Avatar billede nuki Nybegynder
02. juli 2002 - 18:26 #4
Flot side god opbygning synes nu ikke farverne er mørke god loade tid.

Jeg synes måske lige du skulle ændre farven på der hvor der står "Nyheder" det kan du næsten ikke se måske lave den hvid eller i den stil.
Nu da toppen er så flot lavet kunne du måske også lave en lidt bedre bund så den ikke bare lige slutter sådan som den gør nu.
10@13

-Nuki
http://urgh.dk
Avatar billede deef Nybegynder
02. juli 2002 - 18:44 #5
nuki.. God idé der.. Havde jeg ikke tænkt på.. det vi jeg da lave en dag jeg finder tid...
Avatar billede bgo Nybegynder
03. juli 2002 - 13:43 #6
Flot, pæn og afslappende for øjnene. Dog skal man anstrenge sig en lille smule for at det den del af teksten der ikke er fed pga den mørke baggrundsfarve. Den fede tekst er ikke noget problem.

Det undrer mig dog en smule at hele siden opdateres når man navigerer rundt. Så vidt jeg kan se er alle links i siderne ens på alle sider. Du kunne med fordel have brugt noget iframe eller lign.

bgo
Avatar billede deef Nybegynder
03. juli 2002 - 18:49 #7
Alle links er smidt ind med SSI, men ja, en iframe kunne også gøre det.. :)