Avatar billede dargny Nybegynder
02. juli 2002 - 15:06 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

GAIN BUNDLE

Jeg har downloaded DIVX5.

Med det program kommer der et AD program som jeg er ved at være ret træt af.

Hvordan får jeg det væk, når det er bundlet med et andet program?
Avatar billede jfriis Nybegynder
02. juli 2002 - 15:12 #1
afinstallere divx... og instalere den anden gratisversion der findes på deres hjemmeside. Den kan ikke så meget, men næsten...

Ellers kan du jo betale for den Ad-free udgave!
:D
Avatar billede zuzezimzulze Novice
02. juli 2002 - 15:15 #2
i registrerings databasen kan du vist finde opstarts biblioteket og du kan der slette den nøgle der er.
bagefter genstarter du computeren og sletter det bibliotek hvor GAIN ligger i.
og så er det væk.

ellers lav en CTRL+DEL+ALT og luk programmet ned og slet det.
mener det ligger C:\programmer\ eller c:\program files\ der er der et bib der hedder GAIN ellers ligger den under "Commen files" eller "Fælles Filer" under C:\programmer\ eller c:\program files\
Avatar billede goulduck Nybegynder
02. juli 2002 - 18:19 #3
Har du downloadet Pro versionen? Har du brug for at kunne encode?
Avatar billede dargny Nybegynder
03. juli 2002 - 08:04 #4
Goulduck> Ja, Jeg har downloadet pro versionen.

Kan du ikke give mig en sti til hvor i registreringsdatabasen jeg skal slette Zuzezimzuzle.
Avatar billede goulduck Nybegynder
03. juli 2002 - 08:20 #5
Det er jo egentlig ikke "lovligt" at pille disse ting ud af programmet... køb programmet eller se på reklamer, hvis du skal bruge encoder delen.
Avatar billede dargny Nybegynder
03. juli 2002 - 08:30 #6
Overlad det juridisk spørgsmål til mig.

Det er ikke ulovligt at forklare hvordan man gør. Det er først når man gør det at det bliver ulovligt - og det er mit problem.

Jeg har ikke videre behov for at encode - faktisk har jeg slet ikke behov for det. :O)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
03. juli 2002 - 10:07 #7
Det er faktisk Ekspertens problem.

Sådanne oplysninger må ikke udveksles via Eksperten.

NanoQ/coadmin
Avatar billede dargny Nybegynder
03. juli 2002 - 10:11 #8
Så bliver jeg nød til at trække spørgsmålet tilbage.

Tak til alle jer der tog sig tid til at svare.

:O(