Avatar billede taio Novice
02. juli 2002 - 12:29 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

IP besøgende på www

Hej alle Eksperter.. Jeg har en tæller på mit side, som logger besøgendes ip. Er det muligt at se ud fra ip´en hvem som besøger mit side.?? Eller hvilken by vedkommende kommer fra.??? Hvis ja, hvordan.?? Kræver det software.??

På forhånd tak for hjælpen..!
Avatar billede mt2 Nybegynder
02. juli 2002 - 12:33 #1
hvilken tæller har du
Avatar billede 123test Nybegynder
02. juli 2002 - 12:39 #2
Helt så simpelt er det ikke.
Lidt information kan du dog hente, hvis du laver et opslag på IP-nummeret på http://www.dk-hostmaster.dk/res2IPno.shtml

Du kan se hvilken udbyder den enkelte besøgende bruger. Hvis det er en teledanmark kunde, kan du se lidt om hvor i landet det er, da deres servere har navne hvori centralen indgår.
Avatar billede 123test Nybegynder
02. juli 2002 - 14:55 #3
Hvorfor afviser du svaret?
Det er da ganske rigtigt. Du kan IKKE hente mere information ud af et IP-nummer.
Avatar billede 123test Nybegynder
02. juli 2002 - 14:57 #4
Du glemmer fuldstændigt at det er de færreste, der har deres eget IP-nummer. De får det tildelt af deres internetudbyder. Mange får det endda tildelt dynamisk, så det er forskelligt hver gang de logger på.
Avatar billede 123test Nybegynder
04. juli 2002 - 12:18 #5
Det se lidt underligt ud.

Accepteret svar: 123test
Point : 0

Og spørgsmålet stadig åben???
Avatar billede taio Novice
04. juli 2002 - 13:37 #6
Kan du ikke prøve at sende et nyt svar? Så prøver jeg at accepter dette.
Avatar billede 123test Nybegynder
05. juli 2002 - 09:58 #7
Et svar
Avatar billede 123test Nybegynder
05. juli 2002 - 09:58 #8
Hm, det blev en kommentar.
Prøver lige igen
Avatar billede taio Novice
07. juli 2002 - 22:48 #9
Kan jeg selv lukke denne case.??
Avatar billede taio Novice
07. juli 2002 - 22:49 #10
Ja, 123test jeg har vist fået lukket casen. Tak for hjælpen alligevel." ;-)