Avatar billede jcn Nybegynder
02. juli 2002 - 10:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Visual c++ .Net

Er der nogle der har oplevet at Visual c++ .Net går ned hele tiden?
Avatar billede jpk Nybegynder
02. juli 2002 - 10:40 #1
Nej, men hvis det kun drejer sig om det program og PC'en ellers er stabil, bør du nok prøve at afinstallere og installere igen (men det har du sikkert allerede prøvet..?)
Avatar billede anders_ Nybegynder
05. juli 2002 - 23:00 #2
Nej, er det svar nok? :)
Avatar billede reficul Nybegynder
26. august 2002 - 02:48 #3
Nej, jeg har ikke oplevet at den færdige version af C++.NET går ned, (Beta'en gjorde det ofte) men min vurdering af .NET er nu at det er blevet lidt for stort og uoverskueligt for Microsoft programmører, for der er sq mange "hovsa'er" - Personligt bruger jeg stadig Visual Studio 6 til programmerig selvom jeg også har .NET - det er simpelt hen for dårligt. Hvis du slår managed fra i dine programmer er der en stor sansynelighed for at dit program ikke fungerer korrekt!

Smid lortet ud, skid på .NET og kør VC++ 6.0, det virker altid!
Avatar billede jcn Nybegynder
21. marts 2003 - 10:48 #4
test
Avatar billede jackonlinux Nybegynder
21. marts 2003 - 13:39 #5
HA HA!!! En VC++ 6 Entprise... har det desværre med at gå ned lidt for tit.. Eller kender i den med at man har oprettet mapper til at dele sine ting op? ActiveX, dialogs, documents, interfaces osv osv... og ØV pludselig passer Class-information ikke mere... øv øv prøv igen...
Avatar billede jpk Nybegynder
21. marts 2003 - 14:59 #6
Hmm, jeg har nu aldrig haft problemer med hverken 6.0 eller .NET