Avatar billede plau Nybegynder
02. juli 2002 - 09:13 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Ghost af NTFS partition

Kære alle

Er der en der har et bud på, hvordan jeg nemmest laver et ghostimage/spejl af en NTFS partition. Hidtil har jeg arbejdet med FAT32 hvor jeg ingen problemer har haft.

MVH
Plau
Avatar billede NanoQ Nybegynder
02. juli 2002 - 09:16 #1
Du kan sagtens Ghoste en NTFS partition. Men images kan ikke placeres på en NTFS - det skal placeres på en FAT32 partition.

NanoQ
Avatar billede NanoQ Nybegynder
02. juli 2002 - 09:18 #2
men du kan self. fodt clone en NTFS til en NTFS... du kan bare ikke placere et image på en NTFS...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
02. juli 2002 - 09:18 #3
Avatar billede goulduck Nybegynder
02. juli 2002 - 09:46 #4
Du har afvist svaret ... hvad er der i vejen med det?
Avatar billede goulduck Nybegynder
02. juli 2002 - 09:46 #5
NTFS er lige som FAT32 mht. Ghost ... du kan bare ikke gemme et image på en NTFS partition.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
02. juli 2002 - 09:51 #6
hvorfor afvises korrekt svar?
Avatar billede plau Nybegynder
02. juli 2002 - 10:12 #7
Tak for hjælpen
Avatar billede NanoQ Nybegynder
02. juli 2002 - 10:15 #8
Du er hermed anmeldt for misbrug af Eksperten.
Avatar billede resten Nybegynder
02. juli 2002 - 10:20 #9
Plau-> Inden 24 timer vil din konto være historie her på eksperten da denne form for umodenhed ikke er velset her inde på eksperten medmindre du opretter et nyt spørgsmål med 30 point til nanoq.
Da han kommer med et rigtigt svar og der er flere som kommenter du er forkert på den.

Resten\CoAdmin
Avatar billede plau Nybegynder
02. juli 2002 - 10:21 #10
Sorry nanoq skylder dig point, men jeg kom til at afvise dit svar istedet for at acceptere. Forgive me.

MVH
Plau