Avatar billede 123test Nybegynder
01. juli 2002 - 23:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke komme i kontakt med Tiscali´s servere.

Jeg har problemer med at komme i kontakt med alle Tiscali´s servere. Jeg kan således ikke hente min mail, lige som jeg heller ikke kan se deres hjemmeside på www.tiscali.dk
Når jeg pinger dem, får jeg beskeden "Ukendt vært"

Jeg ved deres server er kørende, få jeg se deres web-side, hvis jeg anvender annonym proxy.

Jeg er koblet op med ADSL fra TDC.

Jeg ved med sikkerhed at de vil skyde skylden på hinanden, når jeg prøver at fejlmelde problemet.

Har I nogen forslag?
Avatar billede djeclemen Nybegynder
01. juli 2002 - 23:17 #1
jeg kan fint komme der ind

adsl tdc
Avatar billede 123test Nybegynder
01. juli 2002 - 23:20 #2
Ja, det er sikkert noget lokalt hos mig.
Jeg kan bare ikke finde ud af hvad. Det virker som et DNS-problem
Avatar billede hologram Nybegynder
02. juli 2002 - 02:13 #3
Jeg har også haft nogle problemer med dem i dag.
Kan ikke komme ind på http://www.tiscali.dk eller hente mail derfra.
Avatar billede 123test Nybegynder
02. juli 2002 - 09:38 #4
Jeg har lige lyttet Tiscalis driftstatus på 38 14 70 33 (som sædvanligt kan man ikke komme igennem på deres såkaldte "Erhvervs support").

Mange kunder, der kobler op via TDC har problemer med at nå Tiscali´s net/servere. Der arbejdes på sagen, men der kan ikke gives nogen tidshorisont.
Hold kæft hvor er der mange problemer hos Tiscali  *SUK*