Avatar billede bullefardk Nybegynder
01. juli 2002 - 21:45 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Drivere

Jeg mangler Software & drivere til mit nye tastatur. Det er det:

Compaq SDM45OUL

Der købt seperat, uden en compaq computer. Det virker fint nu, men vil meget gerne have lidt software til den, og drivere. Jeg har win XP lige nu.
Avatar billede 123test Nybegynder
01. juli 2002 - 23:43 #1
Fri debat = "Her kan alle ikke IT relaterede emner diskuteres."

Det her lyder noget IT-relateret. Mon ikke du ville få mere seriøse svar, hvis du brugte 2 minutter på at finde den rigtige kategori.
Avatar billede bullefardk Nybegynder
04. juli 2002 - 10:14 #2
Tak