Avatar billede anders_ Nybegynder
01. juli 2002 - 20:50 Der er 1 kommentar

Unreal Tournament kører vildt hurtigt

Dau!
Jeg ville lige banke min lillebror, men af en eller anden mærkelig grund kører mit Unreal Tournament ca. 2x så hurtigt på min bærbare end på min stationære.. Jeg har tjekket at unreal er sat til at køre på 100%(inde i spillet kan man vælge hvor hurtigt det skal køre).. Det gør ingen forskel om jeg kører D3D eller software(ikke OGL, det kan mit gfx kort ikke så godt). Det er også ligemeget hvilken opløsning jeg bruger.. Hvad kan der dog være galt?

Puter: http://www.compaq.dk/Produkter/Portable/Presario/705EA/specifikationer.asp

-Anders
Avatar billede knuspar Nybegynder
14. november 2003 - 15:50 #1
hvad for en puter er din stationære ?