Avatar billede deef Nybegynder
01. juli 2002 - 19:19 Der er 44 kommentarer og
1 løsning

Hvordan gendanner jeg mapper der hedder .chk tilsidst?

Eks.: dir0019.chk

Her er lige to Sreenshots:

http://www.cans.dk/deef/ss1.gif

http://www.cans.dk/deef/ss2.gif
Avatar billede spar2klub Nybegynder
01. juli 2002 - 19:21 #1
du har oprrettet dette spm lidt for mange gange...

det er sikkert fordi det snyder dig ved oprettelsen... det gør det også ved mig...

Spar2klub
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
01. juli 2002 - 19:21 #2
Avatar billede resten Nybegynder
01. juli 2002 - 19:22 #3
Opretter du et til sletter jeg dig.

Resten\CoAdmin
Avatar billede spar2klub Nybegynder
01. juli 2002 - 19:26 #4
Resten >>

tror du ikke lige du skal slappe lidt af indtil du høre fra ham...?

Det kan godt være fordi Eksperten er SÅ langsom, at det kan være han trykker en gang til og bare bliver ved med det...

for der er ingen anden grund til det... efter hvad jeg kan se....

Jeg mener HELE klart det er en fejl, og at du bør vente..
Avatar billede resten Nybegynder
01. juli 2002 - 19:28 #5
Hør her tror du ikke han ved hvad han laver de er ikke oprettet efter hinanden.
Avatar billede araf Nybegynder
01. juli 2002 - 19:31 #6
resten>> Slap dog af. Det kan da være en fejl - der sker ikke noget, før mange sekunder efter at man trykker, så bliver man en lille smule utålmodig så bliver spørgsmålet oprettet flere gange. I stedet for at have travlt med at slette brugeren, hvad så med at slette de ekstra spørgsmål der er blevet oprettet, garanteret ved en fejltagelse?
Avatar billede resten Nybegynder
01. juli 2002 - 19:35 #7
Hør her jer som tror jeg bare vil straffe folk det første spørgsmål er oprettet Kl 18,52 og det sidste kl 19,19 og tror i han har sidet og kigget i 30 mimutter på en blank skærm ?? nej vel det tror jeg heller ikke for der er noget som hedder time out.

http://www.eksperten.dk/spm/231162
http://www.eksperten.dk/spm/231157
http://www.eksperten.dk/spm/231154
http://www.eksperten.dk/spm/231147
Avatar billede deef Nybegynder
01. juli 2002 - 19:37 #8
Jeg troede sq ikke at mit spørgsmål blev oprettet da siden gik død.. :(
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
01. juli 2002 - 19:39 #9
deef > så luk de andre - men gi mig point for det her, da jeg har svaret :)))

http://ericphelps.com/uncheck/index.htm
Avatar billede deef Nybegynder
01. juli 2002 - 19:41 #10
Jeg prøver, men denne side er ikke vildt let at finde ud af.. ;)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
01. juli 2002 - 19:42 #11
hehe ok :)
Avatar billede deef Nybegynder
01. juli 2002 - 19:44 #12
Jeg kan sq ikke finde ud af hvordan jeg lukker de andre... Argh!! :-/
Avatar billede resten Nybegynder
01. juli 2002 - 19:49 #13
Du laver selv et svar og giver dig selv point :-)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
01. juli 2002 - 19:49 #14
du lægger et svar, som du så accepterer
Avatar billede deef Nybegynder
01. juli 2002 - 19:49 #15
oki.. :)
Avatar billede deef Nybegynder
01. juli 2002 - 20:04 #16
Jeg kan desværre ikke bruge "http://ericphelps.com/uncheck/index.htm" da den kun kan klare filer, her er der snak om mapper..

Det er ikke en windows mappe, men hele mit F: drev.. Som er fyldt med mapper der hedder feks. dir0001.chk

Det hele kom af at min PC gik ned, og windoze lavede en scandisk da den startede op igen.. Og nu ligger alle mine filer i de mapper...
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
01. juli 2002 - 20:05 #17
jamen filerne må da også hedde chk? ellers har du jo ikke noget problem..
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
01. juli 2002 - 20:07 #18
sorry - jeg kigger først nu på dine billeder... hmmmm - du kan altså ikke komme ind i mapperne??
Avatar billede deef Nybegynder
01. juli 2002 - 20:11 #19
nope.. får den underlige fejlmeddelse

Til at starte med havde jeg slet ingen mapper, men fandt dem så ved at bruge "søg". Jeg flyttede dem alle over på F: roden, men kan som sagt ikke åbne dem.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
01. juli 2002 - 20:14 #20
prøv at oprette en mappe, og se om du kan flytte dem over i den - og åbn dem så derfra.
Ja jeg ved det lyder usandsynligt - men tro mig, det har virket før ;)
Avatar billede spar2klub Nybegynder
01. juli 2002 - 20:15 #21
Resten >>

Jeg mener at du lader din Coadmin tittel stige dig til hovedet.

Jeg mener det er en god idé med jer, men mener også der skal være nogle regler som I skal følge. Så som det der med at du ville slette Deef uden at have hørt fra ham, synes jeg er noget som bør undgåes. Kun når det er mere end indlysende, at der er en der bryder reglerne skal i naturligvis gribe ind med det samme. Men du brude selv vide, at Eksperten kan være langsom til tider.

Så tag og slap af.

Det her er også til de andre coadmins.

Men det skal dog også siges, at i gør et Rigtig godt arbejde... :))

// Spar2klub
Avatar billede deef Nybegynder
01. juli 2002 - 20:16 #22
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
01. juli 2002 - 20:17 #23
prøv fra fejlsikret tilstand. Vi gir sgu ikke op *G*
Avatar billede deef Nybegynder
01. juli 2002 - 20:19 #24
Jeg vil lige forsvare mig slev lidt her... HVER eneste gang jeg oprette et spørgsmål gik siden død og jeg fik en "404 siden findes ikke" eller noget i den stil..

Så jeg troede selvf. ikke at mit spørgsmål blev oprettet. :-/

Men jeg er glad for jeg ikke blev slettet.. :P
Avatar billede deef Nybegynder
01. juli 2002 - 20:20 #25
metal: Ja det var sq en god idé... BRB.. :-))
Avatar billede resten Nybegynder
01. juli 2002 - 20:23 #26
deef-> Inden for 30 minutter og 5 spørgsmål har du kun fået fejl 404 ? det er helt i orden.

spar2klub-> der er ikke nodet som stiger nogen til hodet hvis nogen bliver deactiveret sker det altid i samråd med andre det er ikke en stilling man tager alene.
Avatar billede resten Nybegynder
01. juli 2002 - 20:24 #27
Men lad os nu få løst dette problem.
Avatar billede spar2klub Nybegynder
01. juli 2002 - 20:27 #28
Deef >> Undskyld jeg skriver i dit spm til andre end dig.

Resten >> Kan jeg få dig til at gå ind på dette spm http://www.eksperten.dk/spm/231192 og skrive de regler i arbejder ud fra.
Avatar billede deef Nybegynder
01. juli 2002 - 20:33 #29
SAFE MODE hjalp ikke... samme problem
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
01. juli 2002 - 20:37 #30
prøv at trykke ctrl+alt+delete og se om der er en process der muligvis bruger mapperne - så de blir utilgængelige! evt. send mig et screenshot; runehansen26@hotmail.com
Avatar billede resten Nybegynder
01. juli 2002 - 20:37 #31
Har du prøvet dette ?
http://www.eksperten.dk/spm/231147
Avatar billede deef Nybegynder
01. juli 2002 - 20:40 #32
Rester: Ja den går død ved nogle dårlige closters.. Ja jeg ved godt min HD trænger til en formatering.. Men vil sq gerne rede lidt af min musik inden da.. :-/
Avatar billede deef Nybegynder
01. juli 2002 - 20:43 #33
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
01. juli 2002 - 20:45 #34
nopdb.exe - hvad er det mon?
nprotect.exe - hvad er det mon? *G*
prøv at afslutte dem - et ad gangen, og prøv så om du kan få adgang til mapperne
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
01. juli 2002 - 20:45 #35
prøv evt. at afslutte flere :)
Avatar billede deef Nybegynder
01. juli 2002 - 20:59 #36
Nu har jeg slettet alle de programmer der lå i process ( det var Norton osv.).. Ingen held.
Avatar billede konex Nybegynder
01. juli 2002 - 22:20 #37
deef -> var det dette svar du har fået her eller mit svar på http://www.eksperten.dk/spm/231147 som hjalp dig?

nu skal ikke give point for et svar du ikke kan bruge.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
02. juli 2002 - 00:12 #38
konex > det må han da selv om?!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
02. juli 2002 - 00:13 #39
deef > vi kæmper videre med det imorgen... ;)
Avatar billede deef Nybegynder
02. juli 2002 - 17:39 #40
metal : Ja lad 0s det... :)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
02. juli 2002 - 18:25 #41
jeg er sq lidt blank, efterhånden :(
kan du evt. kopiere mapperne?
Avatar billede deef Nybegynder
02. juli 2002 - 18:46 #42
nej, det kan jeg heller ikke..
Avatar billede deef Nybegynder
02. juli 2002 - 23:38 #43
Så ender det nok med en formatering.. :(

*hulk*hulk*
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
02. juli 2002 - 23:40 #44
ja der er nok ikke andet for :((
men det er nu også meget godt at få ryddet op engang imellem!
det er så bare lidt skidt når alle ens mp3'er ryger med !
Avatar billede deef Nybegynder
03. juli 2002 - 18:51 #45
Ja, jeg får det stadig dårligt når jeg tænker på det.. lol.. :-|