Avatar billede tonkin Nybegynder
15. august 2000 - 13:42 Der er 1 løsning

ActiveX dll & SQL Server

Som i spg 19294:
http://www.eksperten.dk/spm/19294
Ønsker jeg at \'connecte\' til min database via et COM object, men jeg da jeg bruger en SQL Server skal der vist enkelte modifikationer til.

SQL Serveren ligger på nuværende tidspunkt på samme maskine som IIS (5.0) - menh skal i fremtiden ligge på sin egen maskine.

Hvem kan hjælpe ???
Avatar billede tonkin Nybegynder
16. august 2000 - 11:03 #1
objConn.Open \"Provider=SQLOLEDB;; server=XXX; uid=XXX; pwd=XXX; database=XXX;\"