Avatar billede manndecker Nybegynder
01. juli 2002 - 15:00 Der er 7 kommentarer

bin-fil i nero

Hejsa

Hvordan brænder jeg en bin-fil i nero? - er newbie
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2002 - 15:02 #1
Nope, men CDrWin kan, man der skal være en cue fil sammen med bin filen.

www.goldenhawk.com
Avatar billede codie Nybegynder
01. juli 2002 - 15:08 #2
Du SKAL have din cue-fil sammen med bin filen ;)
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2002 - 15:12 #3
Naaa.. der skal bare stå i cue-filen hvor bin-filen ligger, så kan de faktisk godt ligge hver for sig :o)
Avatar billede bad24 Nybegynder
01. juli 2002 - 15:16 #4
du kan også bruge CloneCD
eller www.winISO.com til at convertere den så NERO kan læse den!

//Lars
Avatar billede e.p. Nybegynder
01. juli 2002 - 15:23 #5
file -> burn image

i den boks som dukker op vælger du all files (*.*)
Marker derefter din bin fil og tryk på open
I næste dialogboks trykker du på :

data mode 1
blocksize = 2352

derefter tryk på ok

put en cd i drevet og tryk på write og du er klar til at skrive til disken.
Avatar billede e.p. Nybegynder
01. juli 2002 - 15:24 #6
Avatar billede e.p. Nybegynder
01. juli 2002 - 15:27 #7
Men zonker er en padde, som havde været smidt ud af eksperten forlængst hvis han var bruger her.......så vent endelig her: http://www.kandu.dk/dk/spg/4709 og se om der ikke kommer et andet svar du kan acceptere...
Kig evt. mit meget lange indlæg her: http://www.kandu.dk/dk/spg/4685