Avatar billede illi Nybegynder
01. juli 2002 - 13:59 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

logo konkurrence

Hello!
Jeg ska' ha' lavet et logo. Det skal have noget med klummer at gøre..

I skal være så fantasifulde, som overhoved muligt. Det eneste der skal stå er en webadresse: www.klumme.dk, og så selvfølgelig logoet :)

Prøv jer frem den der laver det fedeste får de 200 point.

btw. der skal ikke være nogle bestemte mål pga. det skal bruges som logo. Jeg håber i forstår.

Med Venlig Hilsen

IllI / II II
Avatar billede illi Nybegynder
01. juli 2002 - 14:05 #1
hehe den der laver det bedste kommer også til at ligge nr. 1 i denne kategori.. :)
Avatar billede sthen Nybegynder
01. juli 2002 - 14:16 #2
I egen og andres interesse burde du måske lige præcisere hvad en klumme i det hele taget er. Jeg tror at buddene i så fald vil blive flere.
01. juli 2002 - 15:26 #3
Giver sthen ret, ud over de blivere flere, bliver de nok også bedere.
http://www.enter-s.dk/klumme.gif jeg ved ikke rigtig om det har noget med en klumme at gøre.

Hvad handler siden om, har du ev. en side hvor den skal indsættes m.m. ?

/Casper www.enter-s.dk
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2002 - 16:22 #4
er det en tekst klumme der er tale om her, ellers er jeg rimelig blank for hvad det er vi snakker om.
Avatar billede illi Nybegynder
01. juli 2002 - 18:46 #5
xzxzxz ja sådan noget der omkring..

en klumme er fx det der altid er på bagsiden i aviserne. så er det bare online.

xzxzxz, kan du prøve at lave et andet også der mere er et logo, sårn mere enkelt? Det du har lavet der er ellers flot! hvis du kan lade det ligge lidt.
Avatar billede radiohead Nybegynder
01. juli 2002 - 20:16 #6
Hvilken størrelse?
Avatar billede radiohead Nybegynder
01. juli 2002 - 20:17 #7
NEVERMIND
Avatar billede illi Nybegynder
02. juli 2002 - 01:09 #8
radiohead> størrelsen er ligemeget.. men ca den samme som xzxzxz bare måske mere kvadratisk
Avatar billede ziton Nybegynder
02. juli 2002 - 01:12 #9
hvor mange pixel gange hvor mange
Avatar billede yousif Nybegynder
02. juli 2002 - 13:24 #10
Et forsøg fra min side:

www.subhi.dk/eksperten/klumme.jpg
Avatar billede yousif Nybegynder
02. juli 2002 - 13:54 #11
Avatar billede Kengun Praktikant
02. juli 2002 - 14:55 #12
illi> Kan du ikke godt give oss lidt mere informasjons om hva du ønsker. Det er ikke muligt å lave noget fornuftig med så få oplysninger.
Avatar billede illi Nybegynder
02. juli 2002 - 16:39 #13
hmm ok.. i stil med den som xzxzxz lavede. og bare lav den samme størrelse.

Prøv jer frem.. Til det skal bruges til et website med et flot design mm. så hvordan ville i lave et logo hvis i skulle bruge det til en side der viser klummer?
Avatar billede armena Nybegynder
02. juli 2002 - 19:25 #14
her er et lille forsøg(ikke en ligesom xzxzxz)
http://www.asw.h4f.dk/klumme.jpg
Avatar billede Kengun Praktikant
02. juli 2002 - 19:40 #15
Er det noen som kan forklare hva en "Klummer" er?
02. juli 2002 - 22:22 #16
illi >> Jo jeg vil gerne prøve at lave et nyt - men jeg gidder ikke lave det ud fra et gætteri :).

Skriv lidt om hvordan du synets det skal være, hvad du godt kan lide o.s.v.

/Casper www.enter-s.dk
Avatar billede yousif Nybegynder
02. juli 2002 - 23:13 #17
illi> hvad synes du om mit??
Avatar billede armena Nybegynder
02. juli 2002 - 23:18 #18
illi> Hvad synes du om mit?
Avatar billede illi Nybegynder
03. juli 2002 - 10:52 #19
xzxzxz du får points.. jeg
03. juli 2002 - 13:22 #20
Er du helt sikker på det?
admin@enter-s.dk vis du vil have dem igen.
Avatar billede illi Nybegynder
04. juli 2002 - 19:22 #21
ja jeg er. jeg bruger det.. jeg har ændret en del i det. Og jeg går ud fra jeg så ikke bare kan tage og bruge det hehe. Så tak for det.. Det var lige de farver mm. jeg ledte efter.

Thumbs up