Avatar billede tody Nybegynder
01. juli 2002 - 13:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

autologon

Jeg har en maskine der er installeret NT4 på. Jeg har så installeret access, men fik ikke genstartet. Jeg har så installeret autologon og en ny bruger som jeg ikke fik givet administrator rettigheder. Når jeg nu genstarter kommer den op og siger at den manler nogle filer jeg skal installere som administrator. Problemmet er at jeg ikke kan komme i administrator mode pågrund af autologon.
Avatar billede jimse Nybegynder
01. juli 2002 - 14:05 #1
Kan du ikke gå i start/luk computeren/log "dig selv af" så skulle der være en mulighed for at du kan logge dig ind som administrator.
Avatar billede tody Nybegynder
01. juli 2002 - 14:16 #2
Nej det er ikke muligt, den kommer op med at den mangler nogle filer, og derefter logger den automatisk brugeren på!
Avatar billede mr_eleganza Nybegynder
01. juli 2002 - 14:19 #3
Hold 'shift' knappen nede når opstarten er ved at komme til
log-in boksen. Bliv ved med at holde den nede når du trykker
ctrl-alt-del og den vil så lade dig logge ind som administrator.

Alternativt så burde du kunne vælge 'Log af' istedet for at
genstarte, hvilket også burde give dig en log-in boks.