Avatar billede bug Nybegynder
14. marts 1999 - 00:00 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Brugere og passwords...

Hejsa.

Jeg vil gerne i ren asp lave en login-facilitet som vha. opslag (helst i en .asp eller txt.fil) sender verificerede brugere videre til en anden .asp side - disse sider er forskellige alt efter brugernavn. Jeg ruller på en IIS4.
Anyone der har en source?

/bug/
Avatar billede ITops Nybegynder
14. marts 1999 - 16:40 #1
Prøv at kigge på denne adresse:

http://firehead.dk/asp/sourcecode.asp?mode=show&SourceCodeID=45

/Firehead
Avatar billede bug Nybegynder
14. marts 1999 - 22:27 #2
Godt, men lidt for enkelt. Skulle gerne være mere som her på eksperten.dk hvor man skal logge af eller sessionen timer ud efter en defineret tid. Er ok hvis der vedligeholdes via en DSN.

/bug
Avatar billede tanis Nybegynder
14. marts 1999 - 23:39 #3
Jeg kan sende dig source kode samt database, hvis det har interesse.
Jeg kan også lave et eks. til dig som bruger txt filer,
Den Source jeg har, har jeg selv lavet, og den bruger session.
Avatar billede tommy Nybegynder
15. marts 1999 - 09:03 #4
Hej tanis .... det ville være fedt hvis du gider sende det til mig.. det er lige sådanne noget jeg har gået og kigget efter

mvh tommy
webmaster@raggy.dk
Avatar billede bug Nybegynder
15. marts 1999 - 09:08 #5
Meget gerne tanis, send til bug@wingen.dk

Tak!
Avatar billede hnteknik Novice
15. marts 1999 - 11:05 #6
Den vil jeg også gerne have.

Med venlig hilsen

Henrik

hnteknik@post4.tele.dk
Avatar billede bug Nybegynder
15. marts 1999 - 12:49 #7
Hva' tanis - jeg har accepteret dit svar, er mailen på vej?

;-BuG
Avatar billede bug Nybegynder
15. marts 1999 - 18:48 #8
tanis - sender du det lovede eller hvad?

;-BuG
Avatar billede tanis Nybegynder
15. marts 1999 - 23:55 #9
Jeg er først lige kommet på her til aften, og jeg sender selvfølgelig Source som lovet, andet ville være dumt.
Avatar billede tanis Nybegynder
16. marts 1999 - 00:53 #10
Okay, den er nu afsendt til alle som har som har skrevet deres E-Mail adresse her, hvis i har spørgsmål eller kommentar, eller gernve vil have den tilsendt så skriv til tanis@cool.dk
Avatar billede leif Seniormester
28. maj 1999 - 19:25 #11
Kan du ikke sende den til mig, så vil jeg være glad.

edb-hjelpen@sol.dk
Avatar billede pazi Nybegynder
07. juni 1999 - 20:28 #12
Hej Tanis.

Du må meget sende den videre til mig.

M.v.h.
Jakob

kildehave@get2net.dk