Avatar billede janemilbacher Nybegynder
01. juli 2002 - 11:07 Der er 14 kommentarer

Diablo--

Mit diablo det lagger for vildt  ( Hakker )

Igår der var den helt fin men idag og i forgårs

lagger den min pc info

1000 Mhg

40 gb

3d hercules 64 grafik-kort

sound-blaster lyd-kort med sub-wofer og 5 højtalere

Avatar billede -xzar- Nybegynder
01. juli 2002 - 11:10 #1
spiller du på nettet?
Avatar billede likedon Nybegynder
01. juli 2002 - 11:10 #2
Tjek om du ikke har noget til at køre samtidlig: edonkey eller andet, ellers genstart.
Avatar billede -xzar- Nybegynder
01. juli 2002 - 11:11 #3
er det Diablo II?
Avatar billede -xzar- Nybegynder
01. juli 2002 - 11:12 #4
hvad er edonkey??
Avatar billede -xzar- Nybegynder
01. juli 2002 - 11:12 #5
hvad er edonkey?
Avatar billede janemilbacher Nybegynder
01. juli 2002 - 11:12 #6
ja diablo 2 exp  ja  jeg spiller på nettet

og jeg kører ikke noget samtigdi
Avatar billede likedon Nybegynder
01. juli 2002 - 11:13 #7
p2p-prog
Avatar billede likedon Nybegynder
01. juli 2002 - 11:14 #8
så er det vel bare nettet der lagger, det kan du nok ikke gøre så meget ved
Avatar billede janemilbacher Nybegynder
01. juli 2002 - 11:15 #9
Nope  min vens lagger ikke

kan det værer fordi Exporler 2/ 32  eller hvad det hedder ikke er tændt  der kommer 1 alert bedsked frem med    Exporler 2 / 32 eller hvad det hedder skal lukkes
Avatar billede slayerz2002 Nybegynder
01. juli 2002 - 15:16 #10
hvad internet har du ?
jeg sidder på en 256//64kbs linie og det kan godt forekomme at det lagger en del engang imellem uden at køre nogen p2p programmer...
Avatar billede zac666 Nybegynder
09. juli 2002 - 23:45 #11
du er ikke den eneste der har problemer med lag ved diablo II (LoD). Fejlen behøves ikke ligge på din pc. Problemet opstår lige så ofte hos de diablo servere, der er stillet tilrådighed.
Der er en grund til, at det blandt brugerne kaldes Bænet :)
C U outthere
Avatar billede tonedialler Nybegynder
22. april 2003 - 10:08 #12
Her er en mulig grund til lag i multiplayer.

Det er ikke din computer der er noget galt med. Fænomenet "lag" er meget normalt i multiplayer i alle diablo-versionerne. En lag opstår når der er mange spillere som bruger grafiske spells (firewall, meteor, frozen orb osv.), pga. at computerne skal lave en masse grafiske udregninger når disse spells bliver brugt. Derfor kaldes disse spells også for "lag-spells".
Avatar billede wiwer Nybegynder
12. november 2003 - 18:21 #13
hvis du har downloadet kazaa eller lign så lagger det pga kazaa kører i bag grunden.  du skal bare lukke det ned det gør du nede i højre hjørne det hvor der også ligger det program der hedder lydstyrke
Avatar billede lygtefisken Nybegynder
23. oktober 2004 - 13:41 #14
Prøv at geinstallere det, det har jeg prøvet hvor det hjælper.