Avatar billede garfield1 Nybegynder
15. august 2000 - 09:37 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Opstartsændring i win 98

Min PC\'er opstarter hver gang med at scanne  min Pc\'er. Hvordan kan jeg ændre dette?
Avatar billede gozar Nybegynder
15. august 2000 - 09:43 #1
Jeg tror ikke den scanner. Men istedet re-calirebrere sig. Det er noget ældre scannere gør meget. Jeg installerede en ny driver + software til scanneren. Derefter holt den op med det + den scannede hurtigere..
Avatar billede jimsim Nybegynder
15. august 2000 - 09:45 #2
Du mener at den køre scandisk, ik??
Avatar billede jimsim Nybegynder
15. august 2000 - 09:49 #3
Hvis det er det du mener så kig lige på dette:
http://www.eksperten.dk/spm/22139
Avatar billede brian Nybegynder
15. august 2000 - 10:24 #4
Åben msdos.sys og sæt værdien for Autoscan til 0
Avatar billede gozar Nybegynder
16. august 2000 - 23:36 #5
Alt hvad der kan misforståes, skal misforståes ;-))
Avatar billede manicure Nybegynder
18. august 2000 - 18:31 #6
du kan osse gå ind i autoexec.bat og slette den linje der hedder F.eks. \"C:\\stientilmcafee\\vscan.exe\" eller noget i den retning.hvis du ikke kan lide at slette ting så kan du osse gå ned i start, kør, og skriv \"msconfig.exe\" og så kan du rette til og fjerne det som du ikke vil have
Avatar billede gozar Nybegynder
22. august 2000 - 08:48 #7
Hvad??

Snakker vi faktisk om en scanner her og ikke scandisk til windows??
Avatar billede jimsim Nybegynder
22. august 2000 - 12:18 #8
Ja hva\' kan man sige til det... LOOOOL :o)
Avatar billede gozar Nybegynder
23. august 2000 - 00:43 #9
Nothing is at it seems. Every one can be an agent out here. Did you look at the girl in the red dress. Look again. (matrix)