Avatar billede kokamok Nybegynder
01. juli 2002 - 02:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Harddiskstørelse forkert

Hej

Jeg har lige installeret winxp på min Atlon 800mhz med 512 mb ram. 2 gange 30GB harddisk. Mit problem er at windows ikke mener det samme som mig. Den mener at jeg har to gange 1,96 MB. Hvorfor kan winxp ikke finde ud af det? I BIOS står de begge som de skal. Det går allerede galt når winxp vil formatere harddisken i starten af installeringen.
Håber på at nogen kan hjælpe mig.

Hilsen
Bjarke Larsen
Avatar billede -nero- Nybegynder
01. juli 2002 - 07:56 #1
Du skal nok jumpe din hd om :)
Jeg havede samme problem med en 20gb IBM HDD, det løste jeg ved at jumpe den om fra 20gb clip til 16 heads, nu kan jeg bruge den fuldt ud..
Avatar billede kokamok Nybegynder
01. juli 2002 - 10:14 #2
Hey Nero!

Det var jo det jeg havde fucket up. Nu virker det perfekt. Tak for hjælpen.

Bjarke Larsen
Avatar billede -nero- Nybegynder
01. juli 2002 - 11:10 #3
Avatar billede kokamok Nybegynder
22. juli 2010 - 20:48 #4
Hej

Havde glemt denne tråd.

Undskyld til dem der er blevet brændt af.

Venlig hilsen
Bjarke Larsen