Avatar billede pcal Nybegynder
01. juli 2002 - 01:07 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

.dat filer?

Hvilket program skal man bruge til at åbne *.dat filer og hvor kan jeg finde det??? Aner ikke om dette er den rigtige kategori...er helt på bar bund. Kan nogen hjælpe?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
01. juli 2002 - 01:08 #1
det kommer an på hvilket program de hører til?!
Avatar billede ahv Nybegynder
01. juli 2002 - 01:10 #2
Har lige prøvet at søge lidt på nettet, efter et svar, som jeg læser det er dat filer opdateringer til en virusscan.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
01. juli 2002 - 01:12 #3
i hvilket bibliotek ligger de? og har du et eks. på et filnavn?
Avatar billede pcal Nybegynder
01. juli 2002 - 01:15 #4
Det er en vedhæftet fil jeg har fået tilsendt på email, med oplysninger om en lejlighed jeg har søgt. Jeg kan ikke åbne den?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
01. juli 2002 - 01:17 #5
hvis du er sikker (200%) på at det ikke er en virus, så åbn den med notesblok :)
Avatar billede onki Nybegynder
01. juli 2002 - 01:24 #6
Nogle kan åbnes med "notepad" andre skal åbnes med en "Hexeditor"
Avatar billede pcal Nybegynder
01. juli 2002 - 01:31 #7
Tak for hjælpen. Jeg har åbnet filen i notepad, men nogle ting fremgår lidt kryptisk? Men det er nok til at jeg kan læse beskeden.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
01. juli 2002 - 01:33 #8
godt nok :=)
tak for point

www.fotx.net/metal_hansen
Avatar billede ice Nybegynder
01. juli 2002 - 09:45 #9
jeg omdøbte engang en dat fil til exe, det viste sig at være en flashfilm :)