Avatar billede k_engberg Nybegynder
30. juni 2002 - 21:35 Der er 11 kommentarer

Mail form i Flash

Jeg sidder og knokler med mit problem. Jeg har lavet en side med tekst felter der skal udfyldes, og har givet send knappe de actions, som mit serverfirma skriver der skal bruges( dandomain). Men når jeg ligger den op sker der intet, men når jeg bare publicere den i mit flash og prøver der at udfylde felterne, så får jeg mailen...

Jeg er helt lost, og ikke den største haj til de der koder... Please
Avatar billede cryptoboy Nybegynder
30. juni 2002 - 22:16 #1
Har du lavet et "hidden" field der fortæller hvor emailen skal hen eller bruger du bare en mailto: ??? Vis gerne koden, please ? Så er det lettere at give gode råd !
Avatar billede k_engberg Nybegynder
30. juni 2002 - 22:19 #2
Hmmm... Skal jeg bare smide .fla 'en afsted til dig ?
Avatar billede nak-m Nybegynder
02. juli 2002 - 11:27 #3
jeg skal nok kigge på det hvis du lige sender den: dumme_biggie@hotmail.com
Avatar billede nak-m Nybegynder
04. juli 2002 - 16:48 #4
kigger lige på den! :)
Avatar billede k_engberg Nybegynder
04. juli 2002 - 21:58 #5
Der er dumpet en tom formmail ned i min mail boks nu :-)
Avatar billede nak-m Nybegynder
05. juli 2002 - 09:31 #6
byt din kode på send-knappen ud med dette:

on (release) {
    _1_MailServer = "mail.dzigned.dk";
    _1_MailTo = "info@dzigned.dk";
    loadVariablesNum("http://scripts.dandomain.dk/mailform.exe", 1, "POST");
}

det var fordi du ikke sendte det to variabler da det stod efter loadvariablesNum :)
Avatar billede nak-m Nybegynder
07. juli 2002 - 08:58 #7
har du fået det til at du?
Avatar billede k_engberg Nybegynder
07. juli 2002 - 17:54 #8
Nej desværre. Jeg har ændre på koden, som du har skrevet, men når jeg ligger den opå sker der intet. Kan det ha noget at gøre med webhotellet?
Avatar billede nak-m Nybegynder
08. juli 2002 - 09:45 #9
hmm ved det ikke - kender dem kun på navnet :|
Avatar billede k_engberg Nybegynder
14. juli 2002 - 17:04 #10
tjek
Avatar billede nak-m Nybegynder
17. juli 2002 - 13:13 #11
i lige måde! ;o)