Avatar billede bouggi Nybegynder
30. juni 2002 - 20:23 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

CS Server bruger intern IP

Jeg har forsøgt at starte en dedicated server i CS men hver gang starter den op med intern IP......... hvor har jeg lavet en fejl......

Det skal lige siges dertil at jeg har en speedstream 2601 .. hvilket ikke er jordens nemmeste at rode med..
Men har hørt fra andre at det sagtens kan lade sig gøre

&= point for løsningen til mit Prob.

MVH  Bouggi
Avatar billede bad24 Nybegynder
30. juni 2002 - 20:26 #1
har du prøvet at connecte til din externe IP (altså dem der skal spille på din server)
Det kan være de kan, selvom den står til intern!
Avatar billede bouggi Nybegynder
30. juni 2002 - 20:28 #2
Har prøvet........ingen kontakt..
Men forsøger jeg fra min spile maskine...... og connecter til intern.. virker alt som det skal
Avatar billede bouggi Nybegynder
30. juni 2002 - 20:30 #3
spille maskine even
Avatar billede bad24 Nybegynder
30. juni 2002 - 20:34 #4
he he
hmm...
lydder meget mærkeligt, er det den nyeste version?
og er det samme problem med HL servere?
Avatar billede bouggi Nybegynder
30. juni 2002 - 20:40 #5
Ált er opdateret til det sidst nye Valve har sendt ud.....
og ja har lige checket.. det er det samme nåe jeh starter en alm. Half life
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2002 - 21:26 #6
Husk at åbne porten på din router og linke dem vidre til din CS server (den intern IP computer har)
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2002 - 21:32 #7
Opsætning af Router:
åben IE
skriv 192.168.1.1
klik på Avanceret konfiguration -> Host Mapping/NAT -> sæt krys i "slå host mapping/NAT til" og så skriver du IP på den PC som hoster serveren.
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2002 - 21:33 #8
Nå de andre skal connect til din server så skriver de bare din internet IP. Det skulle ikke være nødvendigt at skrive port nr.
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2002 - 21:36 #9
Din internet IP finder du under wan status på routeren
Avatar billede dt Nybegynder
01. juli 2002 - 15:41 #10
Du skal lave en NAT i din router på port 27015 ( er standdard porten ) ved ikk lige med 2601 men på en 5711 er det "system addserver <ip> <protokol> <port>"  og self lige en "save" til sidst så skulle du være på gården :) .. et godt råd smid din 2601 i skralde spanden...
Avatar billede bouggi Nybegynder
01. juli 2002 - 19:41 #11
Hansen det hjalp desværre heller ikke...
dt.. da 2601 var den der blev lev. med min forbindlse smider jeg den ikke lige i skralde spanden...
Har sq ikkeflere 1000 kroner at skyde af på en router..
Og alle indstillinger fortages gennem en eller anden mystisk browser..*LOL*
Avatar billede bouggi Nybegynder
01. juli 2002 - 22:26 #12
Lukker ? da en lille fiks ting fra www.dsl-faq.dk  hjalp på problemet

Bouggi
Avatar billede dt Nybegynder
02. juli 2002 - 15:39 #13
Hmmm ville være synd at kalde en 2601 for en router ! sæt en pc op som router .. vil gøre sig meget meget bedre !