Avatar billede sy Nybegynder
30. juni 2002 - 19:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Codec.. eller måske bare fejl

Hej Alle,

Jeg sidder og har downloadet et vidio clip som .avi fil. Da jeg så ville afspille sagde den, at media player ikke ville afspille, da filformatet ikke understøttes. Normalt ville jeg jo bare som en hver, downloade det nye divx codec, men da det ikke virkede gik jeg ind og hentede Nimo codecs, men stadig uden held. Desuden har jeg prøvet at afspille det i powerdvd, men også uden held er der nogen der ved om det bare er filen der er ødelagt, eller om der findes nogle codecs som jeg ikke kender.

Hilsen Sy
Avatar billede prodic Mester
30. juni 2002 - 21:46 #1
er filen intakt?

Du kan evt. prøve at køre divxfix på en kopi af filen - hvis den virker så, så er filen ikke intakt.
Avatar billede hermandsen Juniormester
01. juli 2002 - 12:18 #2
Prøv lige at åbne den med VirtualDub en gang... www.virtualdub.org
Avatar billede outsider Nybegynder
02. juli 2002 - 13:43 #3
ja, du kan finde divxfix og andre fix programmer på www.divx-digest.com under software.