Avatar billede aggehund Nybegynder
30. juni 2002 - 16:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sangtitel / sang Artist..?

Jeg kan ikke huske hvad det der lidt ældre techno nummer som lyder lidt i denne stil : "Hoorost to bo so shaa shaaa horosto bo so sha - dam dam dam da da da da da da da , da da da da da da da da - Hoorost to bo so shaa shaaa horosto bo so sha"  hvad det hedder..?!
Jeg skal bare bruge artist eller sangtitle..!

Mvh Morten
Avatar billede tipsen Nybegynder
30. juni 2002 - 16:59 #1
hehe - held og lykke ;-)
Avatar billede aggehund Nybegynder
30. juni 2002 - 17:47 #2
JA ik....! Jeg tror det kan blive ret svært..! Men jeg kæmper!!!! :)
Morten
Avatar billede hermandsen Juniormester
01. juli 2002 - 12:25 #3
Hvis jeg var dig tror jeg næsten jeg ville starte med at søge på russiske kunstere! :)
Avatar billede aggehund Nybegynder
01. juli 2002 - 22:34 #4
Hmm... Jeg kender jo ikke nogen russiske kunstnere, kun kjemitjek kalvinovski..! ¨- men det er ikke ham! :)
Avatar billede aggehund Nybegynder
30. september 2003 - 17:52 #5
jeg lukker lige spørgsmålet!