Avatar billede lindof.dk Nybegynder
30. juni 2002 - 00:53 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

formatering

hej

jeg vil gerne formater min com... men kan ikke finde ud af det.. det er da ikke det sammen som win98 ?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
30. juni 2002 - 00:54 #1
hvis det er en geninstallation, så skal du bare boote på din xp-cd. Undervejs i nyinstallationen får du muligheden for at formatere partitionen, som du ligger xp på :)
Avatar billede lindof.dk Nybegynder
30. juni 2002 - 00:55 #2
har fundet ud af det... *gg*
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2002 - 00:55 #3
Nej, du skal boote op på cden. Dette kan du kun gøre, hvis du har sat den til det i BIOSen.

Med at boote på cden mener jeg, at Windows XP cden skal sidde i maskinen, og så skal du genstarte din computer. Når den starter, så vil den på et tidspunkt sige, at du skal "trykke på en tast, for at starte fra cd..."

Det gør du så, og så indlæser den nogen filer - derefter, så vælger du hvilket drev, du vil have Windows XP skal installere på, og så sørger du for, at vælge "Benyt NTFS filsystem" når du får muligheden for det.
Avatar billede lindof.dk Nybegynder
30. juni 2002 - 00:56 #4
SORRY.. MEN TAK FOR HJÆLPEN
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
30. juni 2002 - 00:57 #5
hvordan kan du pludselig finde ud af det i løbet af 50 sekunder???
svar udbedes!
Avatar billede lindof.dk Nybegynder
30. juni 2002 - 00:58 #6
lÆSTE MIG FREM SORRY
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2002 - 00:59 #7
Læste hvorhenne?
Avatar billede lindof.dk Nybegynder
30. juni 2002 - 00:59 #8
mIN Com...
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2002 - 01:01 #9
Er jeg den eneste, som er lidt forvirret ?
Avatar billede lindof.dk Nybegynder
30. juni 2002 - 01:02 #10
Hør her.. jeg laver ikke det her ??? for sjovt.. fandt en løsning selv.. har sagt tak for de svar jeg ikke har nået at læse...

/lindof.dk
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2002 - 01:05 #11
Det er også helt i orden, men blev bare lidt forundret over, hvad du havde gang i! :)
Avatar billede lindof.dk Nybegynder
30. juni 2002 - 01:07 #12
:o)
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. juni 2002 - 11:47 #13
lindof.dk> hvad var løsningen så?