Avatar billede perj Nybegynder
30. juni 2002 - 00:16 Der er 137 kommentarer og
2 løsninger

ADMIN VIGTIGT

Har fundet en alvorlig fejl på Eksperten, som kun admin bør have besked om.
Hvordan kommer man snarest i kontakt med admin.
Jeg ønsker en direkte mail-adresse
Avatar billede perj Nybegynder
30. juni 2002 - 00:17 #1
Jeg mener Eksperten Pro.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
30. juni 2002 - 00:17 #2
30. juni 2002 - 00:18 #3
info@eksperten.dk er til admin.

Men tror også CoAdmins er pålidelige at fortælle det til. Nu tog jeg bare en: http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=nanoq

/Casper www.enter-s.dk
Avatar billede perj Nybegynder
30. juni 2002 - 00:18 #4
metal hansen: 404 Not Found
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
30. juni 2002 - 00:19 #5
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2002 - 00:19 #6
Nå det med at der er fri adgang til databasen. :)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. juni 2002 - 00:23 #7
perj, hvad drejer det sig om?

Mail mig gerne på mikael.pedersen@mail.dk hvis det er noget jeg kan gøre noget ved.

NanoQ/coadmin
Avatar billede perj Nybegynder
30. juni 2002 - 00:23 #8
Er der da en CoAdmin her?
Avatar billede initializing Nybegynder
30. juni 2002 - 00:23 #9
Pssst. hvad er fejlen om? :)

Bare fortæl lidt :)
Avatar billede perj Nybegynder
30. juni 2002 - 00:26 #10
Har mailet til nanoq.
Avatar billede initializing Nybegynder
30. juni 2002 - 00:26 #11
Schulze: Fri adgang til basen?
Avatar billede bearhugx Nybegynder
30. juni 2002 - 00:27 #12
lytter ... fejl med db'en ??? ...  Er det noget, som er begrænset til en bestemt funktionalitet eller er det wide spead faliure...

Bare rolig... Har _ingen_ intentioner om at fucke noget op her... Er ret glad for exp.dk

/Søren Munk Skrøder
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2002 - 00:27 #13
initializing> *GG* That was a joke. LOL
Avatar billede initializing Nybegynder
30. juni 2002 - 00:27 #14
Jeg vil vide hvad fejlen er alligevel :)
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2002 - 00:27 #15
Jeg lavede jo også :) bagved.
Avatar billede perj Nybegynder
30. juni 2002 - 00:29 #16
>>initializing. Spørg nanoq :-)
Avatar billede frydin Nybegynder
30. juni 2002 - 00:30 #17
Avatar billede initializing Nybegynder
30. juni 2002 - 00:32 #18
Nanoq: Din søde rare person. Vil du være så venlig at give mig en kopi af e-mailen? :)

Eller abre skrive her hvad den indeholder.
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2002 - 00:33 #19
initializing hvorfor skulle du have det at vide? Hvis det er et sikkerheds issue, er det da klart ingen skal vide noget.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. juni 2002 - 00:34 #20
Den indeholder beskrivelse af en fejl på Eksperten, der ikke bør komme flere til kendskab.

Slut herfra :)

NanoQ
Avatar billede perj Nybegynder
30. juni 2002 - 00:34 #21
>>schulze. Du har den rette forståelse;-)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
30. juni 2002 - 00:34 #22
frydin > ??!??
Avatar billede initializing Nybegynder
30. juni 2002 - 00:34 #23
Schulze: Hvorfor skulle jeg 'misbruge' det hvis det var noget sikkerheds halløj?

Vil gøre alt for at Eksperten skal blive kørende.
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2002 - 00:35 #24
initializing>Yeah right. Prøv lige at kigge lidt i dine tidligere indlæg i div. spørgsmål. Og nej jeg gider ikke til at finde dem for dig.
Avatar billede initializing Nybegynder
30. juni 2002 - 00:36 #25
Har da ikke sagt noget som helst om at skade E på nogen måde?
Avatar billede lee Nybegynder
30. juni 2002 - 00:37 #26
ihh SÅ bliver man jo helt nysgerrig *GG*
Avatar billede initializing Nybegynder
30. juni 2002 - 00:38 #27
Lee: Ja ik? =)
Avatar billede zarthax Nybegynder
30. juni 2002 - 00:42 #28
LOOL :))) hvis der var en fejl på E-PRO der var SÅ alvorlig, ville perj nok kunne kranske "om Eksperten" til han fandt et nummer at reinge på.... eller finde domæne registreringen i en vis fart :))
Så... det er sikkert bare en lille test :)
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2002 - 00:43 #29
?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. juni 2002 - 00:44 #30
mandator, den er alvorlig nok...
Avatar billede initializing Nybegynder
30. juni 2002 - 00:46 #31
Så sig hvad den er :)

Jeg vil vide sådan noget hvis i forsåtr hvad jeg mener :)
Avatar billede zarthax Nybegynder
30. juni 2002 - 00:46 #32
-->nanoq
Mas nu ikke mine håb alt for langt ned i gruset.
Jeg skal selv have oprettet en PRO konto når jeg kommer på nettet for alvor.

Det var skam ikke for at gøre grin med det eller lign. og alligevel var det..... håber i kan se hvad jeg mener :-/
Avatar billede initializing Nybegynder
30. juni 2002 - 00:47 #33
Det er jo altid lidt spændende :D
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2002 - 00:49 #34
initializing tag nu stop den fest. Du er ligesom et lille barn der plager og plager og ad den vej tror det får sin vilje.
Grow up.
Avatar billede perj Nybegynder
30. juni 2002 - 00:49 #35
Så bliv dog for pokker Pro medlemmer - der er da vanvittig billigt ;-)
Avatar billede initializing Nybegynder
30. juni 2002 - 00:50 #36
Perj: Ja for os der ikke har de helt store penge?
Avatar billede zarthax Nybegynder
30. juni 2002 - 00:52 #37
-->initializing
25 kroner pr måned..... og endnu mindre hvis du skriver dig til et år....
Hvis ikke det er billigt, hvad er så ?
Avatar billede perj Nybegynder
30. juni 2002 - 00:52 #38
>>initializing. Har du regnet ud hvor meget (lidt) det er om dagen?
Avatar billede initializing Nybegynder
30. juni 2002 - 00:53 #39
Som sagt.

Dyrt for os som ikke har så mange penge i øjeblikket.q
Avatar billede bearhugx Nybegynder
30. juni 2002 - 00:54 #40
/me er på dagpenge... Ikke alverden... men er dog alligevel blevet 1-års ProExpert :-)) - Så dyrt er det sgu' hellerikke...

PS: Dropper alle håb om at få noget at vide om de omtalte ERR ... Jeg kender Nanoq's integritet nok til at vide, at hvis han siger "... der ikke bør komme flere til kendskab" ... Så er der ikke flere almindelige brugere, som få dette at vide... :-)  Thumbs up, Nanoq !

/Søren

PS : Nanoq >> hvordan går det med rekategoriseringsprojektet ???
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. juni 2002 - 00:56 #41
bearhugz, jeg implementerede faktisk hele den nye kategoristruktur i går. Admin mangler kun at aktivere den ;)
Avatar billede bearhugx Nybegynder
30. juni 2002 - 00:59 #42
Fint... Og der har ikke været flere _opstande_ over dine foreslag (jvf. debatten omkring 'placering af freelancere')...

Jeg håber at den bliver nem at gå til....

Inkluderer det også "projekt: alle gamle spørgsmål får ny kat" ??, eller samles der et taskforce til at bedømme, hvor de gamle spm ender ?

/Søren Munk Skrøder
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. juni 2002 - 01:04 #43
"freelance" har faktisk fået sin egen hovedkategori... der godt nok hedder "Opgaver":

Opgaver
  Andre
  Grafiske opgaver
    Andre
    Banner/logo
    Design
    Flash
  Programmeringsopgaver
    Andre
    ASP
    PHP

Der er nogle steder hvor der skal ske en sortering. Det bliver vi nogle stykker der kaster sig over, så snart Admin får lavet et stykke værktøj der gør det lidt nemmere.

Indtil da, vil disse spørgsmål være placeret i enten den bedst egnede, eller en "låst" kategori, hvori der ikke kan placeres nye indlæg.
Avatar billede lee Nybegynder
30. juni 2002 - 01:06 #44
ser da bare helt fint ud ;o)

/Lee
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. juni 2002 - 01:07 #45
Lee, rart at høre ;)
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2002 - 01:07 #46
Kommer dette pkt. i reglerne så ikke stadig til at konflikte med netop den kategori:
Regel: Man må ikk stille anden præmie for svar på et spørgsmål end point.

Jeg troede freelance kategorien blev droppet.
Avatar billede lee Nybegynder
30. juni 2002 - 01:09 #47
Dog vil jeg mene at en manuel placering af gamle spm, i freelance nok ville være ret svær at lave, da det er meget individuelt for mange af spm... men jeg ser frem til opdaterringen, og hvordan mine point bliver fordelt over underkategorierne.

/Lee
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. juni 2002 - 01:09 #48
schulze, nej... for opgaver må KUN betales med point... der er derfor ordet "freelance" er droppet. Det ligger implicit i ordet "freelance" at det drejer sig om opgaver betalt med penge.

Hele situationen omkring betaling bliver tydeligt specificeret i den kommende FAQ.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. juni 2002 - 01:10 #49
lee, det har du ret i... og det er heller ikke noget jeg kan gøre. Her får jeg brug for hjælp af nogle der er kvalificerede til at vurdere dette :)

Det bliver et hestearbejde... men desværre nødvendigt.
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2002 - 01:11 #50
Ok, for jeg mindes et hav af ubehagelige diskusioner på netop det område.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. juni 2002 - 01:11 #51
(hvis bare alle havde brugt GODE BESKRIVENDE SUBJECTS på alle indlæg :/)
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2002 - 01:11 #52
diskussioner even
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2002 - 01:12 #53
"Hjææææææææælp" er da en fin overskrift :)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. juni 2002 - 01:14 #54
jeps... jeg kan nemlig NEMT vurdere om det drejer sig om ASP eller PHP ud fra den ;)
Avatar billede lee Nybegynder
30. juni 2002 - 01:14 #55
ja banner er jo en nem sag at finde frem til.. men så er der alle de tågede, hvor nogle egentlig høre til billedbehandling og nogle under andre kategorier ... kan lige se det for mig, du bliver pil skaldet gør du *GG*

Men hvis der er mulighed for at jeg kan hjælpe dig lidt her, så gør jeg det gerne... men kun hvis jeg kan gøre det over min egen compsepige *S*

/Lee
Avatar billede bearhugx Nybegynder
30. juni 2002 - 01:15 #56
"...(hvis bare alle havde brugt GODE BESKRIVENDE SUBJECTS på alle indlæg :/)..."

tja .. istedet for den meget overbrugte, men egenligt intetsigende, "NEED HELP NOW" ....

Selvfølgeligt prydet med op til flere !-tegn, for på en eller andet tekstuel måde at signalere, at der virkelig er en, der har brug for hjælp (pun intended!) ....

/Søren
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. juni 2002 - 01:15 #57
Lee, det er noteret - kan være jeg vender frygteligt tilbage ;)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. juni 2002 - 01:16 #58
bearhugx, yeah... bare ærgeligt man ikke kan skrive med farver og ændre på tekststørrelse og fonttype... :)
Avatar billede lee Nybegynder
30. juni 2002 - 01:17 #59
Nanoq>> DET skal du være velkommen til ;o)
Avatar billede bearhugx Nybegynder
30. juni 2002 - 01:18 #60
eller den klassiske
  <blink> SERRIOUSLY IN NEED OF HELP NOW !!! </blink>
/Søren
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. juni 2002 - 01:19 #61
Forresten... Lee, jeg syns ikke du er så aktiv i freelance kategorien for tiden (*wink* *wink* *nudge* *nudge*) ;)
Avatar billede benny-bomstaerk Nybegynder
30. juni 2002 - 01:20 #62
nanoq: Har i snakket om at lægge nogle af kategorierne ind under nogle af de andre?
Det er svært at finde ud af hvilken kategori man skal oprette spørgsmål i, fordi der er så mange!!
Avatar billede lee Nybegynder
30. juni 2002 - 01:21 #63
Nope.. har lige fået en lidt anden interesse, som først lige skal op og køre for mig. Et forsøg på at lære fra mig i PSP ... meeeen vender da stærkt tilbage ;o)

I blvier da ikke fri for mig bare fordi jeg holder mig lidt på afstand et stykke tid ;o)

/Lee
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. juni 2002 - 01:22 #64
benny-bomstaerk, jeps... den nye struktur ligger i væsentlig flere niveauer :)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. juni 2002 - 01:22 #65
lee, jammen det er jo NU vi har brug for dig! ;)
Avatar billede lee Nybegynder
30. juni 2002 - 01:23 #66
Nanoq>> hvad mener du ???
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. juni 2002 - 01:25 #67
lee, jeg må jo ikke krydslinke herinde... menehm... et lille hint: 28/06-2002 22:25 ;)
Avatar billede bearhugx Nybegynder
30. juni 2002 - 01:25 #68
Nanoq/Lee >> hører en vis Konge synge "It's now or never" i hovedet...
Smøg til side, hvad mener du Nanoq?
Avatar billede perj Nybegynder
30. juni 2002 - 01:32 #69
>> bearhugx. He he. Du er ikke uden humor ;-))
Avatar billede lee Nybegynder
30. juni 2002 - 01:35 #70
"mumle mulme" 28/06-2002 22:25 ... hmmm
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. juni 2002 - 01:42 #71
ARGH! ;)

spørgsmål i kategorien "Freelance" oprettet i går kl. 22:25 ;)
Avatar billede bearhugx Nybegynder
30. juni 2002 - 01:43 #72
perj >> Sagt med indøvet Ida-Harley-Davidson-accent : "I do my best!" ....
/Søren
Avatar billede lee Nybegynder
30. juni 2002 - 01:46 #73
Shhh... du har ikke nok tålmodighed *GG*
Avatar billede bearhugx Nybegynder
30. juni 2002 - 01:47 #74
Glæder mig til at se Admins fjæs når han ser resultatet af denne tråd... "ADMIN VIGTIGT" står der...  Dog uden de bønfaldende udråbstegn til at understrege vigtigheden, men.... :-) ...

Tja.. Det er måske _VIGTIGT_ for Admin også at vide, at exp.dk ikke kun er sure brugere og snyd og bedrag - men også at det er et kollegialt samfund, hvor man kan have sjove stunder sammen.....

/Søren
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. juni 2002 - 01:48 #75
hehehe ;)
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2002 - 01:48 #76
Jeg har anmeldt hele bundet for støj.
*GG*
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. juni 2002 - 01:49 #77
/me sparker schulze i bollerne... ;)
Avatar billede lee Nybegynder
30. juni 2002 - 01:50 #78
*LOL*
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2002 - 01:50 #79
Nanoq slår foden da han mærker stålet. :)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. juni 2002 - 01:51 #80
Naaahh... man bor vel på landet... ergo går man altid i gode solide træskostøvler :)
Avatar billede bearhugx Nybegynder
30. juni 2002 - 01:52 #81
Tja... Nanoq. ... Er der ikke nu at vi lige skal tage lov-hjelmen på og vurdere situationen...

Et)  er det IT-relateret ???? - Nej
To) er spørgsmålet blevet lukket, og relanceret i Fri Debat - Nej

Faktisk er vi nok alle ude på lidt dybt vand her - er vi ikke....

Og hvad nu hvis der kommer en af de der omtalte "politi-liderlige" CoAdmins ind af 'døren' ... *Damn* We're busted!!!!

/Søren
Avatar billede bearhugx Nybegynder
30. juni 2002 - 01:53 #82
:-D *LOL*
Avatar billede perj Nybegynder
30. juni 2002 - 01:53 #83
hehe. Jeg nænner ikke at lukke spørgsmålet nu - det bliver sjovere og sjovere. Lige ved at dø af grin.Tror ikke længere lee kan være med.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. juni 2002 - 01:53 #84
bearhugz, DAMN... jeg må vist hellere vinke farvel til min kasket :(
Avatar billede lee Nybegynder
30. juni 2002 - 01:54 #85
Tør ikke sige mere, i frygt for nanoq træskostøvler og schulze´s stålrøv !! :oD
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2002 - 01:54 #86
LOL
Avatar billede perj Nybegynder
30. juni 2002 - 01:54 #87
>>lee. Tog fejl ;-))
Avatar billede lee Nybegynder
30. juni 2002 - 01:55 #88
for ikke at tale om beahugx utallige anmeldelser *G*
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. juni 2002 - 01:56 #89
Pjat... jeg er da en flink isbamse... sparker da næsten aldrig til piger :)
Avatar billede perj Nybegynder
30. juni 2002 - 01:57 #90
>> nanoq og jeg ligger inde med en viden der kunne gøre det meget sjovere, men det RØBER vi ikke:-)
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2002 - 01:57 #91
Ja ok du ligner godt nok en rigtig bonderøv i den skjorte *GG*
Ref.: http://www.fotx.net/nanoq
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. juni 2002 - 01:57 #92
LOL! :)
Avatar billede bearhugx Nybegynder
30. juni 2002 - 01:58 #93
Jeg må også tilstå, at jeg nødigt ville have denne tråd cuttet nu... Jeg er sikker på at hvis den blev flyttet til "fri Debat", så ville halvdelen af postene sikker x-reffe til denne tråd...

Nanoq.. Du er ferm på "the §"  ---- Hvor er reglen imod x-ref's ???

/Søren
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. juni 2002 - 01:59 #94
schulze, så skulle du se mig i waders! :))
Avatar billede bearhugx Nybegynder
30. juni 2002 - 01:59 #95
lee >> "for ikke at tale om beahugx utallige anmeldelser *G*" ... Hvad mener du ??? Don't quite follow...
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2002 - 01:59 #96
ROTFLMAF :)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. juni 2002 - 02:00 #97
bearhugz, well... så længe man ikke krydsrefererer (mange ererer'er) alene for at reklamere for sit spørgsmål, er det nu ikke så slemt... altså spammer andres spørgsmål med det alene for øje, eller opretter spørgsmål alene for at krydse :)
Avatar billede bearhugx Nybegynder
30. juni 2002 - 02:00 #98
nanoq >> "schulze, så skulle du se mig i waders! :))" ... Hmm,,, Thats a little more information, than I need... ! :-))
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. juni 2002 - 02:01 #99
Hmmm... prøv forresten at hæld en liter madolie i et par waders, og hop i dem nøgen... pikant! :)
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2002 - 02:02 #100
Åh ja: ROTFLMAF = Rolling On The Floor Laughing My Ass Off.
Mht. til de waders. Total griner Nanoq.
Avatar billede lee Nybegynder
30. juni 2002 - 02:02 #101
bearhuqx>> hæhæ ja den var dårligt formuleret... faktisk var det jo Schulze der ville anmelde hele bundet *G*
Avatar billede perj Nybegynder
30. juni 2002 - 02:02 #102
nanoq>> waders=vendsyssel ?
Avatar billede bearhugx Nybegynder
30. juni 2002 - 02:03 #103
nanoq
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2002 - 02:03 #104
bearhuqx>>Min Farmor en kommet på plejehjem, du må sikkert gerne få hendes førerhund. *GG*
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. juni 2002 - 02:03 #105
perj, nejnej... SÅ slem er jeg heller ikke ;)
Avatar billede bearhugx Nybegynder
30. juni 2002 - 02:05 #106
schulze >> "My eyes, my eyes!!!!" ...
Avatar billede lee Nybegynder
30. juni 2002 - 02:05 #107
Nanoq>> nu tror jeg hellere jeg må smutte ud af dette spm... *LOL ... inden jeg får et HELT andet indtryk af dig *GGG* ;o)

Kan i sove godt allesammen ;o)

/Lee
Avatar billede bearhugx Nybegynder
30. juni 2002 - 02:06 #108
NB : indlæg @ 02:03:08  == Typo!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. juni 2002 - 02:06 #109
lee, g'nat... drøm ikke for stygt ;)
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2002 - 02:06 #110
Min kone mailede mig lige denne morsomhed, som I da ikke skal være foruden:

Fire mænd er ude at spille golf. Den ene af dem skal pludselig tilbage til klubhuset for at hente noget. Mens de andre venter på ham udspiller der sig følgende samtale:

Første mand: Min søn er entreprenør og tjener så mange penge, at han forærede én af sine venner en Strandvejsvilla.

Anden mand: Min søn ejer en bilforretning, der går så strygende, at Han gav én af sine venner en gratis BMW forleden.

Tredje mand: Min søn er børsmægler og har så stor succes, at han netop har betænkt én af sine venner med en fed aktiepost.

Da den fjerde mand vender tilbage, spørger de andre ham, hvordan det går med hans søn.

Fjerde mand: Går og går. Min søn er bøsse og det er jeg ærligt talt ikke særlig vild med.

Men han må være god til det, for han fik både en Strandvejsvilla, en ny BMW og en fed aktiepost af sine sidste tre
kærester.
Avatar billede bearhugx Nybegynder
30. juni 2002 - 02:07 #111
g'Nat Lee... Vi snakkes ved...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. juni 2002 - 02:07 #112
RRPGOGMRIL! :))
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2002 - 02:08 #113
RRPGOGMRIL hmm den er ny.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. juni 2002 - 02:09 #114
min egen oversættelse ;)

Ruller Rundt På Gulvet Og Griner Min Røv I Laser ;)
Avatar billede lee Nybegynder
30. juni 2002 - 02:09 #115
ROFLMAO ;o)

Nat naat!
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2002 - 02:10 #116
Nå jeg må nok også hellere komme ind og tygge lidt i puden.
G'Net eh jeg mener G'nat. :)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. juni 2002 - 02:11 #117
Jeg vil også til at kaste et lagen på ryggen... g'nat alle :)
Avatar billede perj Nybegynder
30. juni 2002 - 02:12 #118
>>schulze. Skal besøge en kunde på mandag (inkarneret golfer). Tak for historien, og godnat allesammen - det var hyggeligt. Lukker nu - En skal jo gøre det !!
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2002 - 02:13 #119
Så nu er han gået i seng drenge. Hvor var det så jeg kunne downloade Windows XP?
Avatar billede perj Nybegynder
30. juni 2002 - 02:14 #120
>>schulze. Hehe Hold nu kæft schulze hehe..;-)
Avatar billede bearhugx Nybegynder
30. juni 2002 - 02:14 #121
Jeg købte en DVD med Dawn French - en britisk komediøse da jeg var i London i sidste uge...

Her er en vits derfra....

Three nuns die and goes to heaven...
At the gates of heaven, St. Peter tell them, that they have to pass a test to be let in...

He asks the 1. nun : "What was the name of the first woman?"
the nun answers "Eve" - "Yep - you're in..", replies St. Peter

He then asks the 2. nun : "What was the name of the place, where Eve lived?"
The nun promptly says "The Garden of Eden" - "Yep - you're in..", replies St. Peter

He then faces the last nun and says "Because you are a Mother Superior, your question will be a bit more tricky.... What did Eve say when she first met Adam??? "

- "Gee - thats a hard one! "
- "Yep - you're in.."

/Søren
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. juni 2002 - 02:15 #122
GOT YA!... schulze deaktiveret ;)
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2002 - 02:16 #123
DAMN!! :)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. juni 2002 - 02:16 #124
damn... jeg er for træt til at finde "deaktiver stupide brugere ud over alle grænser" - selvom det er en meget lang knap... ;)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. juni 2002 - 02:17 #125
LOL!
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2002 - 02:17 #126
LOL!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. juni 2002 - 02:18 #127
well... men NU er det nu!... prøver lige igen... g'nat alle... pas godt på jer selv... og på hinanden ;)
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2002 - 02:19 #128
I lige måde og god nat til resten, ja altså ikke Coadmin Resten men resten altså jer andre.
Avatar billede bearhugx Nybegynder
30. juni 2002 - 02:20 #129
God nat Nanoq ... :-) ...

/Søren
PS : hvor er den catch-phrase fra ???
Avatar billede perj Nybegynder
30. juni 2002 - 02:22 #130
Det blev en laaaaang tråd - god nat til alle.
Avatar billede bearhugx Nybegynder
30. juni 2002 - 02:22 #131
Ok.. Bare så jeg ikke lige skal få et pludseligt anfald af "det-er-aligevel-kun-dig-som-bliver-hængende-da-alle-andre-har-forladt-den-synkende-skude", hvem går til ro, og hvem bliver....

Schulze ?
Avatar billede bearhugx Nybegynder
30. juni 2002 - 02:30 #132
hmmm..... G'nat alle...
Avatar billede hermandsen Juniormester
01. juli 2002 - 13:55 #133
Hey... Hvad blev det egentlig til med den fejl? Blev den rettet og hvad var det? Får man noget at vide?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
01. juli 2002 - 14:03 #134
fejlen skulle være rettet...
Avatar billede hermandsen Juniormester
01. juli 2002 - 15:39 #135
Kan man så evt. få at vide hvad der var galt?
Avatar billede Slettet bruger
17. maj 2005 - 15:31 #136
Nanoq hvad var der galt? :o)
Avatar billede huset Praktikant
17. maj 2005 - 15:49 #137
LOL 3år efter
Avatar billede Noone Nybegynder
17. maj 2005 - 17:57 #138
huset > Ja, og stadig ingen forklaring på, hva' det var for en fejl.
Avatar billede Slettet bruger
17. maj 2005 - 18:28 #139
Jeg læste det bare ved et tilfælde, og nu er jeg blevet max nysgerrig :o)