Avatar billede mark-danmark Nybegynder
29. juni 2002 - 22:49 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Hvordan programmerer jeg et "Copyright" ind i et foto så det ikke

Hvordan - eller hvilken kode eller hvad der så skal til af programmering for at lave en "Copyright" når der højreklikkes på et foto??
Det skal så naturligvis heller ikke kunne kopieres.

/Mark
Avatar billede initializing Nybegynder
29. juni 2002 - 22:51 #1
Man akn altid gemme dit billede.

Du kan evt. skrive dit navn eller ngoet der på.

Hvis man gør så man ikke kan højreklikke kan man evt. bare markere billedet og trykker CTRL+C og derefter TRL+V for at sætte det ind i et alm. billede redigerings program. Man kan også abre tage et screenshot af skærmen så har man også dit billede. Der er ingen sikker måde at gøre det d søger på.

-Martin
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
29. juni 2002 - 22:52 #2
det kan ikke lade sig gøre.
Man vil altid kunne kopiere alt der blir lagt på en hjemmeside
Avatar billede zarthax Nybegynder
29. juni 2002 - 22:54 #3
Hvis du vil copyrighte dit billede, er der ikke andet at gøre end at skrive det.

Det kan ikke lade sig gøre at forhindre højreklik. Det kan altid omgås.

Du har automatisk Copyright på ALT hvad du laver SELV og fra BUNDEHN af. Enhver der bruger dit materiale, kan blive retsforfulgt for nogle ret store summer.

Du kan få (Ved ikke hvor), en "Spy" der fortæller hvem der har været inde og lure og hvornår. Med denne kan man måske spore...

/mandator/
Avatar billede mark-danmark Nybegynder
29. juni 2002 - 22:55 #4
Tak for svarene, men jeg er stødt på det et par gange på en eller anden sexside hvor der kom en - øhh en "brik" op der forhindrede videre ..........
Mark
Avatar billede perj Nybegynder
29. juni 2002 - 22:55 #5
Kig engang her inden du foretager dig mere: http://activedeveloper.dk/artikler/default.asp?articleid=225
Avatar billede user-online Nybegynder
29. juni 2002 - 22:58 #6
mark det kan hurtigt omgåes det du siger de.r. man kan altid vise kilden og derved få den direkte adresse til billedet, også kan du bare gemme det.
Avatar billede mark-danmark Nybegynder
29. juni 2002 - 22:59 #7
Peri, hvis du lige ville give et svar i stedet for en kommentar vil jeg være i stand til at give dig pointne *S*
Tak for svaret det satte det i relief
/Mark
Avatar billede perj Nybegynder
29. juni 2002 - 23:00 #8
O.K. ;-)
Avatar billede perj Nybegynder
29. juni 2002 - 23:02 #9
Får du alligevel lyst til at lave advarslen (Alert) kan du finde koden her:
http://www.activeserverpages.dk/artikler/default.asp?articleid=240
Avatar billede perj Nybegynder
29. juni 2002 - 23:02 #10
Tak for point, men skulle du ikke have fordelt dem ?
Avatar billede mark-danmark Nybegynder
29. juni 2002 - 23:03 #11
Thanks ......;o) det skader jo aldrig at VIDE!!
Avatar billede mark-danmark Nybegynder
29. juni 2002 - 23:03 #12
Jamen kan man da fordele dem ??????
Avatar billede perj Nybegynder
29. juni 2002 - 23:05 #13
Ja da.. du skulle bare have trykket på avanceret, og så fordelt pointene mellem de svar du synes passede dig.
Avatar billede mark-danmark Nybegynder
29. juni 2002 - 23:06 #14
Sorry til alle, det har jeg ikke set før, er det nyt?
Avatar billede perj Nybegynder
29. juni 2002 - 23:08 #15
Det er ikke nyt:-)
Avatar billede loonz Nybegynder
29. juni 2002 - 23:10 #16
Det kan godt være, at dit billede bliver beskyttet mod kopiering med den kode, men med IE6 kan man jo bare holde musen over billedet, indtil den lille "gemme"-diskette kommer oppe i venstre hjørne. Så kan man bare gemme den vej...
Avatar billede mark-danmark Nybegynder
29. juni 2002 - 23:10 #17
har sovet i timen, retter op på det en anden gang, natter og tak/Mark