Avatar billede toucher Nybegynder
29. juni 2002 - 22:02 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

Snyde Skole Systemet ?

Vi har sådan på den skole jeg går på hvor man skal logge ind med sit brugernavn og pass som fx. brugernavn mit er 92b5 ohså et pass, men kan man ikke snyde det på en eller anden måde så man nærmest går uden om den der login så man snyder systemet ?
Avatar billede user-online Nybegynder
29. juni 2002 - 22:03 #1
jo man kan..
ikke lige noget jeg vil svare på online
Avatar billede egede Nybegynder
29. juni 2002 - 22:04 #2
Nej, ikke hvis det er sat ordentligt op :-)
(det skal dog siges at jeg fandt et par huller på min skole, men det var først efter at jeg havde logget ind...)
Avatar billede user-online Nybegynder
29. juni 2002 - 22:04 #3
egede os her .. :D
Avatar billede user-online Nybegynder
29. juni 2002 - 22:04 #4
Noget jeg fik pænt meget .. karantæne for... hehe
Avatar billede anders_ Nybegynder
29. juni 2002 - 22:06 #5
Så du kan blære dig overfor dine kammerater? "SE HVAD JEG KAAAAAAAAN!" -- Grow up
Avatar billede toucher Nybegynder
29. juni 2002 - 22:06 #6
HeHe useronline kan du ikke kontakte mig over ICQ: 137112830 eller MSN: peterlund4@hotmail.com
Avatar billede toucher Nybegynder
29. juni 2002 - 22:07 #7
nobe det er ikke derfor anders... men skal virkelig driller deres EDB lære fordi han siger det er så sikker at man ikke kan snyde det og jeg vil modbevise ham
Avatar billede hermandsen Juniormester
29. juni 2002 - 22:07 #8
Det her spørgsmål lyder ikke til at være ret lovligt... Luk hellere inden der kommer en CoAdmin!
Avatar billede toucher Nybegynder
29. juni 2002 - 22:08 #9
lukket!
Avatar billede Slettet bruger
29. juni 2002 - 22:10 #10
Jeg er systemadministrator på et par skoler og det er bruger som jer der gør livet surt for de andre brugere når edb lokalet skal lukkes ned i en periode, pga. jeres "leg".
I kan faktisk komme til at hæfte for det, hvis jeres "leg" opdages.
Avatar billede toucher Nybegynder
29. juni 2002 - 22:10 #11
jeg vil osse kun gøre det for at vise at hans system ikke er så sikker som han siger HEHE!
Avatar billede resten Nybegynder
29. juni 2002 - 22:14 #12
Hvad tænker i på ? den form for hjælp er ikke velset herinde da det ødelægger en masse for "normale" mennesker som kun har skolens pcer til at arbejde med.

Resten\CoAdmin
Avatar billede hermandsen Juniormester
29. juni 2002 - 22:15 #13
>>toucher
Kender godt den kæphøje lærer, men ville du også bryde ind på skolen hvis de sagde at den var helt sikker, og du alligevel havde fundet et smuthul? Nej, vel...

Intet system er 100% sikkert, så få hellere din lærer på eksperten til en rask lille diskussion! ;)
Avatar billede user-online Nybegynder
29. juni 2002 - 22:17 #14
Det jeg har skrevet her skal ikke tages alvorligt.!
Avatar billede toucher Nybegynder
29. juni 2002 - 22:19 #15
det er lukket nu slut færdig fino med dette spm. :)
Avatar billede resten Nybegynder
29. juni 2002 - 22:20 #16
:-)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
29. juni 2002 - 22:22 #17
kan kun give resten ret i at det er sådanne nogen som DIG der ødelægger det for de andre!

Jeg var selv sådanne en som dig, og "drillede" sysadmin med forskellige ting!

Men jeg har lært af den fejl, efter jeg blev ansat på samme skole og med sysadmin og nu er det MIG der skal ryde op efter folk.. og nu er det IKKE sjovt mere...
Avatar billede toucher Nybegynder
29. juni 2002 - 22:23 #18
Okay... Okay... var bare osse nysgerrig om det kunne lade sig gøre så rolig nu... ikke mere om dette Spm. :)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
29. juni 2002 - 22:24 #19
toucher => det KAN lade sig gøre, men tænk på sysadmin der skal rydde op eller finde huller bagefter ;o)
Avatar billede toucher Nybegynder
29. juni 2002 - 22:25 #20
ja, okay...
Avatar billede s.b.a Nybegynder
30. juni 2002 - 12:28 #21
Jeg har gjort det samme mange gang på min skole, ´vores system administrator blev ved med at påstå at man ikke kunne diten og daten, Det har jeg så modbevist noget af det ihverfald... Han blev ikke sur eller noget :).... Jeg har fået min egen bruger hvor jeg har adgang til faktisk alt pånær at lave nogen ændringer på serveren, men nu er ham vores sysadmin på skolen også total flink :)

Suran
Avatar billede anders_ Nybegynder
30. juni 2002 - 15:55 #22
Ja, wow.. Du er virkelig sej, Suran! Skolens it-folk er for det meste den slags, der læser manualer til Word. Wow, de har virkelig forstand på sikkerhed..
Avatar billede s.b.a Nybegynder
30. juni 2002 - 16:05 #23
Anders... Hold kæft hvor er du dog dum !....

Suran
Avatar billede anders_ Nybegynder
30. juni 2002 - 16:08 #24
Tak