Avatar billede schouborg Nybegynder
01. juli 1999 - 20:03 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

pointgivning

hvordan finder jeg ud af, hvem det er jeg giver point til?
schouborg
Avatar billede thoeger Nybegynder
01. juli 1999 - 20:08 #1
Det er vedkommende som har givet et svar, der er kun en der kan svare ad gangen!!
Avatar billede joker73arb Nybegynder
02. juli 1999 - 08:27 #2
se evt. på dette...thoeger har givet dig et svar...dette er blot en kommentar..accepterer du på nuværende tidspunkt er det thoeger der vli løbe af med din points...afviser du på nuværende tidspunkt afviser du det svar der er "aktivt", altså thoegers, og give samtidigt mulighed for at en anden kan give dig et (måske mere acceptabelt) svar..

Joker
Avatar billede benny.dk Nybegynder
02. juli 1999 - 09:35 #3
Man kunne jo også 'nøjes' med at kommentere og så når spørgeren mener han har fået det rigtige svar, så sige at vedkommende kan afgive svar og så får han pointene.

/Benny
Avatar billede joker73arb Nybegynder
02. juli 1999 - 10:04 #4
Benny.dk>>> Jeg kan kun give det helt ret. Jeg har efterhånden været ude for at jeg er blevet snydt et par gange idet at der er nogle der har været hurtige og svaret (forkert)før mig. Men folk overser hvem der har svaret og hvem der har kommenteret...
Avatar billede joker73arb Nybegynder
02. juli 1999 - 10:05 #5
Ikke DET men DIG...det går en anelse stærk en gang imellem!!! sorry
Avatar billede schouborg Nybegynder
02. juli 1999 - 16:30 #6
Nu tror jeg, at jeg har forstået - takket være Jokers kommentar. Derfor afviser jeg nu Thoegers svar og giver dermed Joker mulighed for at ændre sin kommentar til et svar.
schouborg
Avatar billede soeped Nybegynder
05. juli 1999 - 09:52 #7
Du er da en guttermand
Avatar billede joker73arb Nybegynder
05. juli 1999 - 10:11 #8
soeped>>> DOH!!!!
Avatar billede schouborg Nybegynder
05. juli 1999 - 12:04 #9
Jeg har forstået systemet.
Kom igen Joker
Avatar billede joker73arb Nybegynder
05. juli 1999 - 12:21 #10
Det kan du tro at jeg gør...

Joker..