Avatar billede jes.r Nybegynder
29. juni 2002 - 16:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

norton antivirus opdateringer

Jeg har norton antivirus 2002 installeret på en windows xp maskine. Mit problem er at den ikke gider at hente nye opdateringer ned. Mit abonnement løber helt frem til 2003, og der er umiddelbart ikke andre problemer.
  Jeg har prøvet at afinstallere det op til flere gange og samtidig fjernet alt i registreringsdatabasen fra den, dog opdagede jeg at jeg ikke kan fjerne filen der ligger i
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Symantec\ScriptBlocking\ScriptBlockerKey
  Også selvom jeg starter op i fejlsikret tilstand...

Når man kører liveupdate siger den der ikke er nye definitioner, selv om der er kommet nye til.

M.V.H.
  Jes.R
Avatar billede prodic Mester
29. juni 2002 - 19:24 #1
Har du kigget på Symantec's Support-sider?
Avatar billede tommy_fatboy Nybegynder
30. juni 2002 - 12:22 #2
Jeg har samme problem, samt at jeg ikke kan intallere abbonementstjenesten. Jeg har prøvet at registrere softwaren, på Symantec's side, men det lader ikke til at jeg bliver registreret.
Avatar billede tommy_fatboy Nybegynder
30. juni 2002 - 12:24 #3
Jeg prøver at kontakte Symantec på mandag. Lader høre fra mig.
Avatar billede jes.r Nybegynder
05. januar 2003 - 19:01 #4
Den må vi vist hellere afslutte..