Avatar billede poppajoe Nybegynder
29. juni 2002 - 14:58 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Delt rå kobber?

Jeg har lige set et brev fra Tiscali hvor de desværre ikke kunne levere en DSL line, men kunne tilbyde en "såkaldt delt rå kobber" forbindelse.

Hvad betyder det og er der noget man skal passe på?
Avatar billede styled.dk Nybegynder
29. juni 2002 - 15:00 #1
Det betyder at din internet forbindelse kommer til at dele kobber meeed...jeg tror det er telefonen. Jeg ved ihvertfald at cybercity tilbød mig der samme og det kører helt perfekt!

-Jonas
Avatar billede styled.dk Nybegynder
29. juni 2002 - 15:01 #2
Og nej det giver ikke mindre hastighed eller lign :)
Avatar billede poppajoe Nybegynder
29. juni 2002 - 15:06 #3
Det vil sige at det eneste det blokkere for er at man ikke kan få en isdn linie.
Avatar billede poppajoe Nybegynder
29. juni 2002 - 15:11 #4
styled.dk - laver du lige et svar så du kan få nogle point
Avatar billede oz2kas Nybegynder
29. juni 2002 - 16:16 #5
hvis at den skal dele kobber med din telefon så skal dit abbonement over hos den pågældende ISP, hvis ikke der står/er sagt noget om dette er ovenstående ikke tilfældet.
Avatar billede oz2kas Nybegynder
29. juni 2002 - 16:18 #6
du kan overdrage ledningen (kobberet) til din ISP, i dette tilfælde Cybercity, men dette medvirker så at du som privatperson ikke kan køre fastnet-telefoni over samme linie.
Avatar billede styled.dk Nybegynder
29. juni 2002 - 17:03 #7
Svar :)

Jeg beholdte nu det hele som det var (nummer osv) men fik bare en adsl fra cybercity...

-Jonas