Avatar billede svenni Nybegynder
29. juni 2002 - 14:51 Der er 2 kommentarer

Region free DVD drev

hey, er der nogen der kan hjælpe mig med af finde et firmware til et DVD drev "MATSHITA UJDA720 DVD/CDRW" så den bliver regions free!!

vh. svenni
Avatar billede svenni Nybegynder
29. juni 2002 - 15:37 #1
hey, er der ikke nogen der kan hjælpe mig!! eller hva
Avatar billede kap74 Nybegynder
08. juli 2002 - 12:37 #2
Prøv at gå ind på producentens hjemmeside og se om der ligger noget software, jeg har også hørt at ved at holde knapperne på drevet ind under opstart slå man regions koderne fra, men det er dog ikke på ale drev det virker, det er også muligt at bruge software til "region killer" prøv at kigge på denne side http://www.gamecopyworld.com/