Avatar billede trvboy Nybegynder
29. juni 2002 - 11:16 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

terratec cameo 600 og XP

JEG ER AKUT PÅ RØVEN!!!
Jeg har lige erhvervet mig et videoredigeringskort (cameo 600) da jeg troede at det virkede med XP - for det står der et sted på deres hjemmeside. Det står der imidlertid ikke noget om i manualen! Da jeg er ved at installere kortet i et nyt samlesæt af en computer vil jeg gerne høre om det er spildte kræfter at lægge XP ind som styresystem? Eller er der nogle der har et link til en ny driver?
Skal jeg evt hellere vælge 98SE som styresystem?
Avatar billede Slettet bruger
29. juni 2002 - 11:17 #1
Cameo 600 burde sagtens kunne virke i XP...
Avatar billede Slettet bruger
29. juni 2002 - 11:18 #2
Rent faktisk tror jeg, at du bare kan smide kortet i og installere xp, og så har xp selv allerede installeret de rigtige drivere efter reboot :)
Avatar billede Slettet bruger
29. juni 2002 - 11:27 #3
http://www.terratec.net/support/drivers/cameo400dv_drivers.htm

Der er driverne/pathes til 600 også. Kræver vist bare en par directx opdatering.
Avatar billede trvboy Nybegynder
29. juni 2002 - 11:46 #4
Tak for den hurtige hjælp - super
Avatar billede Slettet bruger
29. juni 2002 - 11:50 #5
Selv tak :)