Avatar billede frock Nybegynder
28. juni 2002 - 23:46 Der er 6 kommentarer

Hvilket lydkort skal jeg købe?

Jeg har 2 64-bit pci slots, hvor jeg gerne vil have et lydkort der passer til (de skriver at alle 32-bit kort passer, men det er ikke min erfaring).

En anden mulighed, jeg har overvejet er om man kan få et lydkort til usb??  (jaja, dårlig løsning men noget skal jeg jo gøre når jeg ikke har flere 32-bit pci slots)
Avatar billede -simon- Nybegynder
29. juni 2002 - 00:34 #1
Avatar billede frock Nybegynder
29. juni 2002 - 00:56 #2
Det er ikke til 64-bit pci slot
Avatar billede the_email Nybegynder
29. juni 2002 - 10:46 #3
Du burde at kunne sætte 32 bit-kort  i en 64 bit-sokkel, hvilke erfaringer har du haft med at det ikke går godt?

Og forresten så kan man vidst slet ikke få lydkort der er 64 bit...
Avatar billede donwang Nybegynder
29. juni 2002 - 10:57 #4
Det her er til USB, og det er fandme noget der rykker! http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1414587935
Avatar billede frock Nybegynder
29. juni 2002 - 22:46 #5
the email: Erfaringer?  Der kommer ikke billede på skærmen hvis jeg gør det. Jeg tror desværre også det bliver ret umuligt at finde :-(

donwang: Ja sej fætter dér - men desværre følger prisen også med...
Avatar billede the_email Nybegynder
30. juni 2002 - 10:21 #6
Kan du ikke indstille dit MB til at PCI1 (64bit) kører 32 bit. Er der ikke en indstilling i BIOS, hvor du kan sætte den til det?