Avatar billede tonib95 Nybegynder
28. juni 2002 - 21:22 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

CD-R spiller ikke på NAD 501

Jeg er Cd brænder newbie.Min hjemme brand lyd CD's spiller ikke på på min NAD 501 afspiller, men spiller udmærket på computeren.Data cderne virker også.Jeg bruger Nero til at brand på Kodak CDR Ultima 80. ER det bare CD afspilleren som duer ikke til det, eller er der noget jeg kan gør. DEt var mening at jeg ville brand alle min LPer og kassette bånd på CD efter en digital clean up, så jeg er dybt frustrerede.
På forhånd tak TONY
Avatar billede iceworld.tk Nybegynder
28. juni 2002 - 21:27 #1
ØHHH  : http://www.eksperten.dk/spm/230174
Du må kun oprette en gang !!!!
Avatar billede scb Praktikant
28. juni 2002 - 21:32 #2
Har du prøvet med andre hjemmebrændte cd'er ?
Det lyder som om det er din NAD der ikke kan læse hjemmebrændte CD'er.
-SCB
Avatar billede rs2000 Nybegynder
28. juni 2002 - 22:41 #3
Der er desværre nogle cd afspillere der ikke vil spille brændte cd'er.
Kan du ikke prøve med en brændt fra en anden computer?
Så kan du udelukke om der er noget galt med dine plader eller afspiller.
Du husker godt nok at brænde dem som "Musik" plader og ikke f.eks. MP3??
Avatar billede tonib95 Nybegynder
29. juni 2002 - 00:07 #4
Jeg har provede CDerne på på en anden afspiller, og de virker, så må det vare NAD 501 som ville ikke, satans også!!!
tak tony
Avatar billede abdulrich Nybegynder
24. juli 2002 - 22:49 #5
Jeg har selv en NAD C520 og den havde også problemer med at spille brændte cd´er, og jeg gjorde det at jeg, efter jeg havde sendt den til rep. flere gange da jeg troede det var en fejl, fik sat er DENON laserhoved i også kørte det bare.
Avatar billede tonib95 Nybegynder
10. august 2002 - 02:34 #6
Jeg har fundet ud af at når spilleren har vist ERRor på track 1, jeg kan skip til track 2 eller 3 trykke på start og så starter den så skipper jeg tilbage til track 1 og så spiller hele CD-en. En extra lange mode til at start på men billigere. Tak fordin kommentar abdulrich
Avatar billede tonib Nybegynder
05. december 2002 - 17:11 #7
Jeg har også fundet ud af fujifilm virker uden problemer. tony
Avatar billede tonib95 Nybegynder
29. oktober 2006 - 23:26 #8
lukkede