Avatar billede nr4 Nybegynder
28. juni 2002 - 19:49 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Erfaringer med B-one.nu?

-
Avatar billede oz2kas Nybegynder
28. juni 2002 - 20:34 #1
hvad er det lige meningen med dette spm. er?
Avatar billede nr4 Nybegynder
28. juni 2002 - 20:35 #2
Om nogen har erfaringer med B-one.nu. Er det ikke ret åbenlyst?
Avatar billede bacardil Nybegynder
29. juni 2002 - 12:38 #3
Det er nok ret begrænset med erfaringer hos B-one.nu citat fra siden "B-one ApS blev etableret i juni måned 2002"
Avatar billede bacardil Nybegynder
29. juni 2002 - 12:40 #4
Husk at du skal havde styr på dine ting:

Endnu et citat..:

B-one tilbyder ikke telefon-support - årsagen til dette, er at det ikke er muligt,
at tilbyde et kvalitetsprodukt til en attraktiv pris, uden at gå på kompromis.
Vi har valgt at gå på kompromis med de menneskelige resourcer fremfor de tekniske - derfor har vi ikke ansat supportere til at svare telefonopkald fra vores kunder.
Avatar billede nr4 Nybegynder
29. juni 2002 - 13:11 #5
Ok, det lyder ikke alt for godt. Hvad med deres servere? Jeg kan ikke rigtigt finde noget om dem på siden. Ikke engang hvilket OS de kører med.
Avatar billede jacobnjensen Nybegynder
29. juni 2002 - 17:18 #6
Vi gør vores bedste, er klar over at det umiddelbart lyder som et minus at vi ikke tilbyder telefon support, men vi gør alt for at svare mails meget hurtigt. B-one er primært rettet imod private mennesker, og de arbejde alligevel i en normal virksomheds åbningstider. Vi svarer på mails i weekend og aften timer, udover de normale hverdagstimer. Det mener vi nu nok er meget godt. Vi er en del mennesker som er involverede i denne virksomhed, og vi har alle erfaringer fra andre etablerede hosting virksomheder og linieleverandører.

Alle vores servere kører Linux, både mail og webserver. www serveren køre med Chilisoft asp software fra SUN. Det er den mest optimale måde, hvorved der kan laves store automatiserede systemer, som kan håndterer de produkter som vi tilbyder.

Med venlig hilsen
Jacob - B-one
Avatar billede nr4 Nybegynder
29. juni 2002 - 18:27 #7
Ok, det var godt med svar. Nu ligger det sådan, at jeg bruger Access databaser og ASP, så det er desværre ikke rigtigt noget, jeg kan bruge. Desværre fordi priserne er så fordelagtige :)
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. juni 2002 - 13:00 #8
Tror både vores privat kunder og virksomheder ville vinke farvel, hvis vi fjernet vores telefon support.

De fleste arbejdspladser har en telefon, så den forklaring er lidt for langt ude på dybet :o)
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2002 - 19:19 #9
bacardil> Jeg tænkte på, hvorfor nævner i Flash og Java under de ting i understøtter hos www.web-sale.dk ? Det ville jo være som at skrive at i understøtter html filer..?
Avatar billede bacardil Nybegynder
22. november 2002 - 19:36 #10
el_barto> Fordi at der er MANGE der ikke ved det, så slipper vi for at svare på spørgsmål.. Flere spørgsmål?
Avatar billede bootie Nybegynder
28. december 2002 - 14:47 #11
bacardil>
Jeg ser dig i mange af disse webhostings spørgsmål, men hvilken een af dem er det lige du arbejder hos?
Avatar billede bootie Nybegynder
28. december 2002 - 14:48 #12
Ok...
web-sale.dk ser jeg :)
Avatar billede dvdrip.dk Nybegynder
20. juni 2003 - 15:19 #13
Så er den gal igen....

Denne mail fik jeg:
-------------------------------------------------

Kære kunde

Vi har per 18/6 – 2003 lukket dit webhotel grundet overtrædelse af vores forretningsbetingelser for driften af webhotellet på vores servere. Du bedes tage kontakt til support via vores hjemmeside www.b-one.nu med henblik på at finde en løsning på dette.

Med venlig hilsen / Best Regards

Hostmaster
-------------------------------------------------

Fed mail at få... der står ikke noget om hvorfor at mit webhotel er lukket?!?

Sender derefter en mail til deres support, 48timer efter får jeg svar...
----------------------------------------------------------

Hej Mads,

Grunden til at jeres webhotel er blevet lukket skyldes at der har været filer til download, da dette er modstridende med vores forretningsbetingelser har vi desværre set os nødt til at lukke hotellet.

Med venlig hilsen / Best Regards

SUPPORTEN
---------------------------------------------------

Dette står der i deres regler: Det er ikke tilladt at have større mængder fil arkiver liggedde til fri download....
----------------------------------------------------

Jeg havde 3 .zip filer til at ligge, som fyldte til samme 1mb <---- Der var bliver sendt ca. 300mb .zip filer ud fra min side på et ½år....

Men de brokker sig ikke over at jeg har 15mb .jpg billeder til at ligge, og af de .jpg billeder er der blevet sendt omkring 20GB ud af ... men det brokker de sig over.. ?!?!?

Derfor skal du IKKE vælge b-one
Avatar billede dvdrip.dk Nybegynder
20. juni 2003 - 15:22 #14
men det brokker de sig over.. = det brokker de sig ikke over...