Avatar billede joen Nybegynder
14. august 2000 - 10:42 Der er 1 kommentar

TCP/IP client i ISAPI

Hej jeg har et problem, der går ud på at jeg har brug for at hente noget information via TCP/IP i en ISAPI dll. Jeg ved at det kan lade sig gøre men hver gang jeg prøver \"crasher\" min dll.

Nogen der har en løsning? Eller bare nogle gode forslag?
Avatar billede sjensen Nybegynder
14. august 2000 - 11:07 #1
Jeg formoder at du med ordene \"via TCP/IP\" blot mener at du skal kalde DLL\'en på en anden maskine i et netværk. Er det korrekt ?

Når du compilerer dit program inkluderer du jo kaldene til DLL\'ens funktioner. Når programmet kører bruger det environment variablen PATH til at finde den DLL du har navngivet i procedure/funktions kaldene.

Hvis DLL\'en så ligger på en anden maskine i betværket når du kører dit program gætter jeg på at det ikke finder den hvis ikke stien til maskinens resource (hvor DLL\'en ligger) er inkluderet i PATH variablen.