Avatar billede 2-cool Nybegynder
28. juni 2002 - 14:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Zyxel 314

Jeg har en zyxel 314 med firmware, og kommet til at pille lidt for meget i den, og nu er mine ping tider kannon høje, nogen ide til hvad er kunne være?

En eller anden fix protocol ændring? :o)

En anden ting er, hvordan gemmer, når man har fortaget ændringer i kommandopromten? 24.8

Avatar billede aners Nybegynder
28. juni 2002 - 18:44 #1
Tjek i din manual, du må kunne resette den, så længe du ikk har smidt nu firmware ind i den, burde manualen kunne hjælpe dig

RTFM!
Avatar billede 2-cool Nybegynder
13. november 2002 - 13:25 #2
Zyxel har meddelt at det var en fejl i firmwaren!