Avatar billede apocolypse Nybegynder
28. juni 2002 - 14:48 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

simpelthen bare lost......

så satte jeg mig for at installere WinXP det hele kørte bare derudaf.....dejlig brugerflade....*SMASK* møder jeg muren. jeg starter CS og ser at mine hertz på min skærm er røget _MEGET_ ned(helt umugligt at spille med). k det måtte kunne laves tænker jeg.så får jeg noget refresh fix da jeg installere det siger XP at det kan den ikke pga det er en "standard" skærm. vil så lige prøve at game cs igen så trykker på det......der sker intet. så hver gang jeg har spillet cs skal jeg trykke ctrl alt delete og stoppe den der hedder hl.exe.......kan det virkelig passe at jeg skal bankes ned i win98 igen.....jeg tør sgu ikke engang installere windows2000 hvis det gør det samme....nogen der kan hjælpe med nogle af de problemer jeg har nævnt?

Avatar billede ghazaleh Nybegynder
28. juni 2002 - 14:49 #1
har du installeret driveren til grafikkortet?
Avatar billede resten Nybegynder
28. juni 2002 - 14:52 #2
Prøv at højreklikke på dit skrivebord-egenskaber-indstillinger-avanceret og her kan du sætte dine hertz op.
Avatar billede apocolypse Nybegynder
28. juni 2002 - 14:55 #3
har installeret driver. Prøv at højreklikke på dit skrivebord-egenskaber-indstillinger-avanceret og her kan du sætte dine hertz op.<<- jeg kan ikke ændre. den kan kun vise 60hz. er det simpelhen min skærm der er for dårlig?

hver gang jeg har spillet cs skal jeg trykke ctrl alt delete og stoppe den der hedder hl.exe....... hvorfor gør den det?
Avatar billede mhoffmann Nybegynder
28. juni 2002 - 15:11 #4
Du siger at XP siger det er en standard skærm. Har du installeret din skærm med de rigtige drivere, eller har du bare installeret dem med xp's standard drivere? Hvis ja, så installer skærmen med de rigtige drivere.
Avatar billede sn0wflake Nybegynder
28. juni 2002 - 16:26 #5
Højreklik "My Computer" på skrivebordet, klik på fanebladet "Hardware", klik "Device Manager".
Kontroller nu at der ikke eksisterer nogen form for konflikter, ukendt hardware eller andre problemer.
Avatar billede apocolypse Nybegynder
28. juni 2002 - 17:26 #6
tror slet ikke der findes nogle drivere til min skærm....(Orion E1770T) den er rigtig dårlig  vil gerne lige høre hvad i siger på den her : hver gang jeg har spillet cs skal jeg trykke ctrl alt delete og stoppe den der hedder hl.exe....... hvorfor gør den det?
Avatar billede sn0wflake Nybegynder
28. juni 2002 - 18:03 #7
No idea, men hvis dit hardware ikke er konfigureret kan det måske skyldes derfor.
Avatar billede metalsvinet Nybegynder
06. juli 2002 - 00:09 #8
Der er lavet flere applikationer til at fjerne det tåbelige 60Hz loft i XP. Den nyeste jeg har set er RefreshForce: http://www.pagehosting.co.uk/rl/
Avatar billede grumskaev Nybegynder
08. april 2004 - 21:10 #9
Prøv at finde din skærm ved at højreklikke på skrivebordet osv. Vælg opdater driver under Driver i Skærmens Egenskaber. Vælg ikke automatisk installation men manuel (vælg på liste) Du får her sikkert valget mellem en Plug and Play skærm og en standardskærm. Vælg Plug and Play. Herefter finder du "monitor.inf" filen et sted i dit windows bibliotek. Lav en sikkerhedskopi af filen og klask den på skrivebordet. Åben den originale fil og ret følgende i

"[ClassInstall32.NT]" sektionen:

"HKR,,SilentInstall,,1" til "HKR,,SilentInstall,,0"

erstat altså et-tallet med et nul. Gem, højreklik på filen og vælg "installér". Kopier monitor.inf filen ind i windows-mappen, system mappen, system32 mappen, drivers-mappen og i det hele taget alle relevante steder. Genstart computeren. Det er noget bøvl, men her går det indtil videre godt. Husk i øvrigt at sætte Hertz op til 75 (max i 1024*768) - så kører det udmærket.