Avatar billede cklips Nybegynder
14. august 2000 - 10:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

SCSI max transfer rate

Jeg har en SCSI-controller, som kan køre op til 40 Mbyte/s og et bånddrev for hvilke der gælder:

Data transfer rate:
Uden compression:  2.0 Mbyte/s
Med compression:  4.0 Mbyte/s
Burst:            20.0 Mbyte/s

Jeg vil gerne have en så lav transfer rate som muligt fra SCSI-controller til bånddrev.

Kan jeg godt sætte \"max transfer rate\" for SCSI-controlleren til 4.0 Mbyte/s eller vil jeg så få problemer med at læse fra drevet?
Avatar billede grande Nybegynder
14. august 2000 - 10:47 #1
aner det ikke, prøv
Avatar billede cklips Nybegynder
16. august 2000 - 09:58 #2
Nej hvor fik jeg meget ud af den kommentar. Hvorfor lavede du det ikke som et svar, så jeg kunne give dig alle points\'ne.
Avatar billede grande Nybegynder
16. august 2000 - 14:44 #3
det var så lidt, bare du kunne bruge det til noget
Avatar billede altinet Nybegynder
16. august 2000 - 14:56 #4
Hvad er det for en controller?? (mærke/nr.)

:-) Lars
Avatar billede cklips Nybegynder
17. august 2000 - 13:15 #5
Altinet: Det er en Adaptec 2940.

Mit problem er at alle mine backups fejler pga en eller anden fejl et eller andet sted.
Se også mit spørgsmål \"Data error (cyclic redundancy check)\".
Og jeg prøver at udelukke flest mulige fejlkilder.

Jeg giver gerne nye points for et ordentligt svar.