Avatar billede web-blast.dk Nybegynder
28. juni 2002 - 13:45 Der er 4 kommentarer

"include the Ddraw.lib file in your project"

Jeg får fejlmeldingen: "include the Ddraw.lib file in your project" Hvordan inkluderer jeg såddant en fil i mit project... Jeg bruger DEV C++ 4.0
Avatar billede chries Nybegynder
28. juni 2002 - 14:05 #1
Project->settings, faneblad link.

setting for ændres til "all configurations"

i "Object/library modules" tilføjer (skriver) du ddraw.lib
Avatar billede web-blast.dk Nybegynder
28. juni 2002 - 14:16 #2
Den forklaring har jeg fået før, men det gælder kun for visual c++, ikke for DEV c++ 4 som jeg bruger. Der har jeg ikke noget der hedder Project > settings, Det nærmeste jeg kommer er "Project options".
Avatar billede chries Nybegynder
28. juni 2002 - 14:25 #3
ok, troede det var visual c++ =)

hvad med ( er muligvis også vusial c++ ):

#pragma comment(lib,"ddraw.lib")
eller
#pragma comment(lib,"ddraw")
Avatar billede web-blast.dk Nybegynder
28. juni 2002 - 19:50 #4
Hmmm... nej, det ser ikke ud til at have en effect. Er der overhovedet ingen der har nogen som helst erfaringer med dette program?