Avatar billede cbkc. Nybegynder
28. juni 2002 - 09:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Programmere et klik på MsgBox

Ønske:  At vise bruger en msgbox, eller lignede, hvor der gives en meddelse, og så fjerne boksen igen uden at bruger skal klikke eller andet.

Kan man 'programmere' et klik på en msgbox??

Mvh. Chr.
Avatar billede karstenv Nybegynder
28. juni 2002 - 09:50 #1
Jeg har haft samme ønske i mange år men der er ikke efter hvad jeg ved nogen mulighed i noget programmer og slet ikke i Notes

MVH KarstenV
Avatar billede roed Nybegynder
28. juni 2002 - 10:44 #2
Du kan programmere rø... ud af bukserne i Notes, men det kræver at du er lidt hardcore til Lotus Script! ;o)
Jeg vil tro det sagtens kan lade sig gøre ved at lave en tidslykke eller lign. men jeg er slet ingen haj til Lotus Script :-(
Avatar billede cbkc. Nybegynder
28. juni 2002 - 10:52 #3
Det med at lave en tidslykke er ikke et problem, det er det derimod at få scriptet til at aktivere knappen, eller lukke boksen.
Er der nogen der har prøvet med at vise et dokument i formindsket størrelse ??

Chr.
Avatar billede karstenv Nybegynder
28. juni 2002 - 11:00 #4
Hvis man kunne lave et kald til en "Broadcast" som Domino bruger og så vise den i en box som selv lukkes i stedet for at det vises for neden i klienten der er der nemlig ingen der ser beskeden, denne "Broadcast" kommer nemlig ud til alle klienter som man enten har markeret op eller og bare alle i det aktuelle NotesDomain, det er sådan noget du vil have(det vil jeg også)?
Avatar billede cbkc. Nybegynder
28. juni 2002 - 11:14 #5
Tjaa, det lyder som en mulighed, men hvad med (i LotusNotes) at designe en formular, som vises i formindsket størrelse, og vha. script vise og fjerne denne fra UIwiev ??

PS: det oprindelige probelm var i 1-2-3 og er løst vha timer() og Dialogbox.show Dialogbox.close
Avatar billede cbkc. Nybegynder
28. juni 2002 - 12:27 #6
Lukker spørgsmålet..