Avatar billede mcn Nybegynder
28. juni 2002 - 08:37 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Boomtown ADSL.....

Kan man ikke slå tdc's lille lorte program fra og stadig komme på nettet... ???

Det laver en ulovlig handling hver gang pc'en skal lukke..

og det er temmelig iriterende med pokalds vinduer hver gang pc starter..

Jeg har prøvet at koble mig direkte fra xpresslink modem til ethernet, men jeg får ingen ip adresse...

Findes der er løsning ???
Avatar billede -ulli- Nybegynder
28. juni 2002 - 08:43 #1
fix raspppoe klient (a la tdc's) du bruger blot window's indbyggede dialer..

www.dsl-faq.dk
Avatar billede NanoQ Nybegynder
28. juni 2002 - 08:44 #2
Kører du Windows XP kan du undvære deres dialup client. Men det er eneste windows version der umiddelbart understøtter en PPPoE (point to point protocol over ethernet) forbindelse.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
28. juni 2002 - 08:44 #3
Avatar billede mcn Nybegynder
28. juni 2002 - 09:02 #4
Thanx...

Det må jeg teste..

point fordelt..